فاتحه فوتبال را با این برنامه‌ریزی باید خواند

منصور قنبرزاده در گفت و گو با فارس در مورد اظهارات بهروان مبنی بر اینکه باشگاه نفت نمی‌خواست در ورزشگاه تختی با صبا بازی کند، اظهار داشت: ما در ابتدا مخالف تعویق زمان بازی بودیم و می‌گفتیم بهتر است دیدار نفت تهران و صبا در قم برگزار شود همان‌طورکه مس کرمان و راه آهن به جای تهران هفته آینده در کرمان بازی می‌کنند. زیرا ما با فدراسیون همکاری کردیم و ورزشگاه خود را در اختیار فدراسیون قرار دادیم.

وی ادامه داد: باشگاه صبای قم با انجام بازی در قم مخالفت کرد و در نهایت ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته بهروان تلفنی با من صحبت کرد و گفت بازی صبا و نفت روز شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد و هر تیمی هم که به ورزشگاه نیاید ۳ بر صفر بازنده می‌شود. ما هم با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص نبی دبیر کل فدراسیون امروز در ورزشگاه تختی تهران تمرین کردیم اما اکنون می‌بینیم که بهروان حرف دیگری می‌زند و می‌گوید بازی به تعویق افتاده و زمان آن بعدا اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: من حتی شب گذشته دوباره به بهروان زنگ زدم تا به او بگویم که پس حالا که بازی ما با صبا در روز شنبه برگزار می‌شود بازی ما با گهر در هفته دهم را هم به جای چهارشنبه روز پنج شنبه برگزار کنید که ایشان قول داد اگر راهی بود این کار را می‌کند اما قولی نمی‌دهد.

قنبرزاده ادامه داد: نمی‌دانم از ساعت ۲۱:۳۰ دیشب تا امروز چه اتفاقی رخ داد که بازی ما با صبا به یکباره به زمان دیگری موکول شد. ابتدا اعلام شد بازی ۱۷ مهر برگزار شود که ما در آن زمان در ایران نیستیم و اردو هستیم و این مسئله را از قبل هم به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به نقل قول شخص خاصی به مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: فرد خاصی که هیچ سمتی در باشگاه نفت تهران ندارد و فقط آمد و شدی در فدراسیون دارد به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفته که باشگاه نفت با تعویق زمان بازی با صبا مخالفتی ندارد در حالی که ما زنده و حاضر هستیم و فدراسیون باید با خودمان تماس می‌گرفت و این موضوع را جویا می‌شد. با این برنامه ریزی باید فاتحه این فوتبال را خواند. اینکه فدراسیون براساس نقل قول شخصی که هیچ سمتی در باشگاه نفت ندارد تصمیم گیری و رای صادر می‌کند عجیب است. اکنون من به مسایل پشت پرده در فدرسیون فوتبال شک کرده‌ام و نمی‌توانم شعور خودم را زیر سوال ببرم و بگویم همه این اتفاق‌ها طبیعی است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد: هفته گذشته و در دیدار با پرسپولیس اعلام کردند کمیته استیناف تایپیست نداشته تا رای را تایپ و به باشگاه‌ها ابلاغ کند و بازی با پرسپولیس با تماشاگر برگزار شد و اکنون هم در دیدار با صبا چنین رفتاری می‌کنند. ولی نفت همچنان با سلامت و به روال گذشته کارش را انجام می‌دهد. احساس می‌کنم برخی می‌خواهند تیم نفت را زمین بزنند.

قنبرزاده در مورد اینکه چرا باید چنین اتفاقی برای بازی با صبا رخ بدهد، گفت: تیم صبا ۶ بازیکن مصدوم دارد و مربی این تیم هم مشکل دارد و آنها نمی‌خواهند در این وضعیت بحرانی با ما بازی کنند. از طرف دیگر مدیرعامل باشگاه صبا می‌گوید ما بازیکنان را دو روز به مرخصی فرستادیم و تمرین تیم صبا تعطیل شده است. آیا در کوران مسابقات لیگ هیچ تیمی چنین کاری انجام می‌دهد؟ آن هم در حالی که هفته دهم هم بازی دارند؟


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.