فاخرترین آثار جدید صنایع دستی را فردا در برج میلاد ببینید

فاخرترین آثار جدید صنایع دستی را فردا در برج میلاد ببینید

شبکه ایران: علاقمندان به آثار فاخر هنری، از فردا با حضور در نخستین اکسپوی صنایع دستی، می توانند جدیدترین و ارزشمندترین آثار صنایع دستی ایران را از نزدیک بازدید کرده و در صورت تمایل خریداری کنند.

در همین رابطه محمد حسن صالحی مرام، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور در گفتگو با شبکه ایران گفت: طرح برگزاری نخستین اکسپوی صنایع دستی، از سوی سازمان میراث فرهنگی و وزارت ارشاد مطرح شده بود.

وی از استقبال خوب اتحادیه های صنایع دستی سراسر کشور از برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: این اتحادیه ها با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی برای اینکه علاقمندان بتوانند به راحتی به کالاهای فاخر در حوزه صنایع دستی دسترسی پیدا کنند اقدام به برگزاری این اکسپو کردند.

وی با بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ضرورت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گفت: براساس بند ۱۱۹ قانون بودجه کشور دستگاه های دولتی ملزم هستند یکهزارم بودجه های عمرانی خود را صرف خرید آثار فاخر هنری کنند.
به گفته وی چنانچه دستگاه های دولتی این اعتبار را تا ۳۱ شهریور هزینه نکنند، اعتبار مذکور به خزانه برگشت داده شده و عملا امکان استفاده از آن برای خرید آثار هنری ممکن نخواهد شد.

صالحی مرام ضمن دعوت از کلیه دستگاه ها برای اعزام نمایندگان خود به این اکسپو و خرید آثار فاخر به نمایش گذاشته شده در آن گفت: این اکسپو از فردا در در برج میلاد برگزار می شود.
وی ابراز امیدواری کرد با خرید آثار فاخر هنرمندان حاضر در این اکسپو هم از اشتغال در این حوزه و هم از سرمایه‌های مادی و معنوی عزیزان هنرمند حمایت لازم را به عمل آوریم.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.