فاز اول “آفتاب،مهتاب،زمین” به پایان رسید

تصویربرداری فاز اول فیلم سینمایی “آفتاب،مهتاب،زمین” در روستای کلات نادری به پایان رسید.

علی قوی تن،کارگردان فیلم سینمایی “آفتاب،مهتاب،زمین” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:ساخت فیلم سینمایی “آفتاب‌،مهتاب،زمین” که در دو فاز صورت می‌گیرد،در فاز اول خود در روستای کلات نادری به پایان رسیده است.
وی گفت:این پروژه در تاریخ  ۹۱٫۲٫۱۰ کلید خورده بود که پس از ۸۰ روز فیلمبرداری آن به پایان رسید.
وی تصریح کرد:داستان این فیلم مربوط به دختری دانشجو صدف بهشتی است که در زندگی خود با موانعی مواجه می شود و در نهایت او را درگیر کاووش درون می‌کند .
کارگردان این فیلم سینمایی همچنان درخصوص فاز یک این پروژه اظهارداشت:کارکردن با بچه هایی که نابازیگر هستند بسیار دشوار است،علاوه بر آن گرمای بسیار شدید هوا و تغییرات آب و هوایی نیز کار ما را سخت تر کرده بود.
تهیه کننده پرواز باد بادکها بیان کرد:پس از چند روزی استراحت ساخت فاز دوم در تهران آغاز خواهد شد که هنوز لوکیشن برای ادامه فیلمبرداری در فاز دوم مشخص نشده است.
وی افزود:”آفتاب،مهتاب،زمین” دومین فیلم بلند سینمایی من است که آن را با مایه های دینی می سازم و انتظار دارم آن دسته از مسئولان که فیلم های ارزشی برایشان حائز اهمیت است در خصوص اکران “پرواز بادبادکها” کمک کنند.
گفتنی است؛فیلم “پرواز بادبادکها” سال گذشته در دو بخش جشنواره فجر،مسابقه سینمای ایران و بین الملل جلوه گاه شرق مورد استقبال قرار گرفت.

در این پروژه سینمایی بازیگرانی چون صدف بهشتی،مهسا معرفتی،حسین محمدیان،شادی محمدپور،محمود مرتضائی و توحید رستمی به ایفای نقش پرداخته اند.
همچنین؛عواملی چون “علی قوی تن” نویسنده،‌کارگردان و تهیه کننده مدیر فیلمبرداری شهاب نوروزیان،صدابردار احمد صالحی،برنامه ریز بیژن موسوی کاشانی،مدیر تولید داریوش بابائیان ،‌جانشین تولید جمشید حاجی اسحاق،‌مشاور مذهبی حجت الاسلام جعفر دنا،دستیار فیلمبردار حامد قوی تن،در ساخت این پروژه همکاری دارند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.