فاز دوم ساماندهی مد و لباس آغاز شد

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون هنری وزیر ارشاد خبر داد

حمید شاه‌آبادی گفت: در نمایشگاه مد و لباس آبان ماه با عنوان ˝مانتو و پوشش سر˝ وارد فرآیند عرضه محصولات با کمک بخش خصوصی می‌شویم و عملا وارد فاز دوم ساماندهی مد و لباس شدیم.

حمید شاه آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گویی اختصاصی درباره نحوه برگزاری نمایشگاه “مانتو و پوشش سر” iبه خبرنگار مد ولباس هنرآنلاین گفت: iبه سبب استقبال خوب و گسترده طراحان از نمایشگاه مد و لباس وارد فاز دوم ساماندهی حوزه پوشاک کشور می شویم و iبه دنبال آن نمایشگاه مد ولباس امسال را در تالار وحدت با حضور طراحان، تولیدکنندگان و فعالان این عرصه از ۹ لغایت ۲۰ آبان ماه خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: بخشی از این نمایشگاه iبه فروش مد و مانتو پاییزه اختصاص دارد اما حوزه نمایش iبه یک حرکت ملی که در حال فعالیت است اختصاص خواهد داشت.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید نمود: توجه ما iبه طور جدی iبه چرخه تولید است و اتفاقی که در این دوره رخ خواهد افتاد این است که یک مدل فروشگاهی با حمایت سازمان ها و ارگان های مختلف در این دوره نمایشگاه ارائه می‌شود و iبه طور جدی وارد فرایند عرضه محصولات با کمک بخش خصوصی می‌شویم.

شاه آبادی بیان نمود: این اقدامات اولین بارقه های امید در این حوزه است که از مرحله دوم فعالیت کارگروه ساماندهی مد و لباس iبه آن پرداخته شده است ضمن اینکه پس از این رخدادها با تاسیس بنیاد ملی مد ولباس برنامه های حوزه پوشاک دنبال می کنیم.

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.