فاصله زیاد مهدی طارمی تا فوتبال ماشینی اروپا

شرایط در سطح اول فوتبال اروپا با چیزی که ما به عنوان فوتبال در کشورمان می شناسیم کاملا متفاوت است. این ورزش مهیج در کشورهای صاحب عنوان، یک صنعت پولساز به شمار می آید در حالیکه در ایران، نه تنها بازگشت هزینه ندارد بلکه هدر رفت سرمایه در هر سال، نجومی تر از سال قبل می شود.

مهدی طارمی به فوتبال اروپا می رسد؟ + تحلیل عملکرد وی

فرض کنید در چمپیونزلیگ، یک تیم ضعیف اومده با رئال مادرید همگروه شده و در بهترین حالت ممکن، موفق بشه در زمین خودش ۲ یا ۳ موقیت گل (اونم نصف ونیمه) مقابل غول فوتبال اسپانیا بدست بیاره که غنیمته، حالا این معادله رو تا اینجا داشته باشید برگردیم به مهدی طارمی.

طارمی در لیگ ایران، بطور میانگین در خوش بینانه ترین حالتش میتونه در هر بازی یک گل بزنه و دو سه موقعیت گل خوب هم از دست بده، حالا اگر همین آقا مهدی در فوتبال اروپا (در همون تیم متوسط) مقابل رئال مادرید قرار بگیره، وضعیت چطور خواهد شد؟ آیا برای مسئولان اون تیم قابل قبول هست که بازیکنی موقعیت های گلش رو براحتی از دست بده؟

مهدی طارمی به فوتبال اروپا می رسد؟ + تحلیل عملکرد وی

کمترین حرکت و بیشترین بهره، جمله ای است که مدیران موفق به خوبی با آن آشنا هستند. در فوتبال ماشینی اروپا (حتی در سطح دو یا سه)، هیچ خبری از بیت المال و جیب دولت نیست که مدیرعاملان برای دلار دلار آن دلسوز نباشند؛ هر یک موقعیت گلی که خراب شود، چندین هزار دلار ضرر در پی خواهد داشت و تکرار آن حتی ممکن است باشگاه را به مرز نابودی برساند. با تمام این تفاسیر…

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.