فاطمه فروزان مسئول تازه روابط عمومی بانک اقتصادنوین شد

۱۸اردیبهشت،

فاطمه فروزان مسئول تازه روابط عمومی بانک اقتصادنوین شد | چاپ |
چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۰۸:۵۷

بینا- بر اساس حکم مدیرعامل بانک اقتصادنوین، مسئول جدید اداره روابط عمومی و تبلیغات این بانک معرفی شد.
به گزارش بنکر (Banker)، دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم تودیع رئیس قبلی و معارفه رئیس جدید اداره روابط عمومی این بانک که با حضور علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی برگزار شد، با اشاره به حساسیت کار در حوزه روابط عمومی گفت: روابط عمومی پیشانی هر سازمانی است که بانک اقتصادنوین نیز از این قاعده مستثنی نیست و این موضوع حساسیت کار روابط عمومی را دوچندان می‌کند.
وی با اشاره به سه سرمایه اصلی بانک اقتصادنوین در بازار رقابتی فعلی، افزود: یکی از این سرمایه‌ها حسن شهرت و خوشنامی است که این سرمایه حاصل تلاش و کوشش روابط عمومی بانک در ادوار مختلف بوده که یقیناً با مدیریت جدید این روند بهتر از قبل ادامه خواهد داشت.
دکتر بت‌شکن در ادامه به تدوین دو برنامه پنج ساله در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: بر اساس این دو برنامه افق ده ساله بانک برای سال ۱۴۰۰ تدوین شده که روابط عمومی در تحقق اهداف این نقش موثری ایفا می‌کند.
در ادامه این مراسم دکتر بت‌شکن با اهدای لوح و یک جلد کلام الله مجید از زحمات کریم نیکوکار رئیس سابق اداره روابط عمومی و تبلیغات این بانک قدردانی کرد.
در ادامه حکم مسئولیت روابط عمومی و اداره تبلیغات بانک اقتصادنوین به فاطمه فروزان ابلاغ شد. فروزان پیش از این و به مدت ۷ سال معاون اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک اقتصادنوین بود. گفتنی است وی یکی از چهره‌های اثرگذار این بانک در آبان‌ماه ۱۳۹۰ معرفی شدد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.