فاطمه معتمدآریا از دلایل سفرش به لبنان و علاقه اش به «لوئیس فیگو»می گوید+عکس

فاطمه معتمدآریا از دلایل سفرش به لبنان و علاقه اش به «لوئیس فیگو»می گوید+عکس

به گزارش شبکه ایران فاطمه معتمدآریا بازیگر زن سینمای ایران که به تازگی به لبنان رفته و اوضاع اسفناک تیم ملی فوتبال در لبنان را نیر نظاره کرده بود در تنها گفتگوی مربوط به این حضور که با ابوالفضل امان ا.. در روزنامه «گل» انجام شده از این مساله سخن گفته که حضورش در لبنان نه به خاطر بازی تیم ملی که صرفا برای انتخاب بازیگر جهت پروژه ای بود که مسئولیت کستینگ اش به وی سپرده شده. بخشهایی از گفته های معتمدآریا را در ادامه می خوانید:
برای انتخاب بازیگر به لبنان آمده بودم
برای بازی تیم ملی به لبنان نیامده بودم. انتخاب بازیگران یک فیلم که می خواهد در بیروت ساخته شود به من پیشنهاد شد و وقتی دیدم تیم ملی هم اینجا بازی دارد خودم را به استادیوم رساندم. در ایران که نمی شود استادیوم رفت برای همین موقعیت را مناسب دیدم و آمدم تا از تیم ملی حمایت کنم.
طرفدار رئال هستم و البته فیگو
تیم خاصی را در ایران دوست ندارم اما طرفدار رئال مادرید هستم اگرچه بارسلونا هم در چند سال اخیر تیم خوبی شده. خیلی قدیمها که بچه بودم بازیهای پله را هر جور بود دنبال میکردم. یک دهه پیش هم طرفدار لوئیس فیگو بودم.

به کریمی گفتم اگر عبرت نگیرید به بورکینافاسو هم می بازید
بعد از بازی ایران-لبنان در مسیر اتوبوس تیم ملی و مسیر خروجی بازیکنان ایستادم که علی کریمی را دیدم و به عنوان یک بزرگتر تیم ملی در حد یک دقیقه با او صحبت کردم. به کریمی گفتم لابد شما از ما ناراحتترید اما یادتان باشد که باید از این باخت درس بگیرید و ناراحتی را به شادی بدل کنید اما اگر از این باخت عبرت نگیرید فردا به بورکینافاسو هم می بازید.
سینما و فوتبال هر دو افتضاح
سینمای ما زمانی وضع خوبی داشت اما الان اگر اتفاقی می افتد از قدرت و توانایی مدیریتی نیست بلکه اتفاقی است. در مجموع وضع سینما و فوتبال هر دو افتضاح است.
پایان مطلب/
 


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.