فاطمه معتمدآریا به گروه موسیقی « وصل یار » پیوست

ممتازنیوز:

2-1-2014111135722

فاطمه معتمدآریا به گروه موسیقی “وصل یار” پیوست.

 به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا، فاطمه معتمدآریا بازیگر با سابقه سینما و تئا‌تر، از گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی حمایت می‌کند، با پیوستن معتمدآریا به این گروه، این دومین بار است که یک بازیگر مطرح سینما و تئا‌تر حامی مالی «وصل یار» می‌شود.

بنابراین گزارش، سال گذشته نیز آنا نعمتی به عنوان حامی مالی همراه این گروه بود.

اعضای گروه «وصل یار» به دلیل اینکه موسیقی‌شان و افکت‌های ویژه‌ای که در کنسرت‌هایشان اجرا می‌شود، به نوعی قصد دارد سینما و تئا‌تر را به موسیقی پیوند بزنند، راغب هستند هنرمندان سینما و تئا‌تر را با این گروه همراه کنند.

اثباتی مدیر این گروه در این باره می‌گوید: وصل یاری‌ها می‌دانند که کنسرت‌های ما تلفیقی از موسیقی و تئا‌تر و حتی به لحاظ جلوه‌های ویژه بصری سینماست، بنابراین ما علاقه داریم هنرمندان سینما و تئا‌تر را نیز وصل یاری کنیم و از آن‌ها بخواهیم که تاثیر درآمیختن این هنر‌ها را نادیده نگیرند.

او ادامه داد: وصل یار قرار است هر سال یکی از هنرمندان در عرصه‌های مختلف را با خود همسو کند و می‌خواهد با این کارش یادآوری کند که ذات هنر به هم تنیده شده است و چند هنر در کنار هم مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

گروه موسیقی وصل یار، سال ۱۳۸۲ شکل گرفته و با نوآوری‌هایی که در زمینه موسیقی تلفیقی و درآمیختن این هنر با سینما و تئا‌تر داشته، توانسته توجه و نظرمخاطبان را به خودجلب کند.

کنسرت گروه موسیقی وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به خرید بلیت می‌توانند از طریق سایت بنیاد رودکی و گیشه تالار وحدت و بنیاد رودکی اقدام کنند.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.