فاطمی نسب:بدنبال دفاع از عناوین خود درجهان هستیم

‘سیدباقرفاطمی نسب’ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ادغام ورزش های ناشنوایان،بیماران خاص و پیوند اعضا بایکدیگر درگفت وگو با ایرنا،افزود:طی این ۵ ماه تلاش کردیم برنامه های طراحی شده ازقبل در هر سه حوزه به سرانجام برسد.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان،پیوند اعضاء و بیماران خاص با اشاره به اعزام کاروان ۹۷ نفره ناشنوایان متشکل از ۱۱ تیم به بازی های آسیا واقیانوسیه ۲۰۱۲ در کره جنوبی اشاره کرد وافزود: کاروان ایران دراین مسابقات با کسب ۲۸ مدال شامل ۱۰ طلا، ۸ نقره و ۱۰ برنز به کار خود پایان داد و پنجم شد.

این در حالی است که در جودو و فوتسال قهرمان و در فوتبال نایب قهرمان شدیم.

فاطمی نسب ادامه داد: درهمین راستا تیم فوتبال ناشنوایان به مسابقه های جهانی درآنکارا اعزام شد.

وی درباره عملکرد این تیم در مسابقه های جهانی نیز اظهار داشت:متاسفانه تیم ما دراین مسابقه ها با تیم های روسیه،اوکراین که صاحب عناوین جهانی هستند به همراه ونزوئلا هم گروه شد.

فاطمی نسب افزود:در بازی نخست با تیم اوکراین را با نتیجه یک بریک متوقف کردیم، در بازی دوم تیم ونزوئلا را بانتیجه ۸ برصفر شکست داده و مقابل تیم روسیه با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورده و از راهیابی به مرحله حذفی باز ماندیم.

به گفته وی این تیم اگر با این قرعه سخت روبه رو نمی شد به طور حتم برروی سکوی جهانی می رفت.

همچنین تیم والیبال مردان را که ۲ ماه است درادوهای مداوم شرکت دارد به رقابت های جهانی ناشنوایان که دربلغارستان برگزارمی شود اعزام خواهیم کرد.

علاوه براین اعزام تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان را به مسابقات صوفیه بلغارستان اعزام خواهیم کرد تا از قهرمانی ۶ دوره خود در این مسابقه ها دفاع کنیم؛ شهریور ماه نیز تیم های کاراته،جودو و تکواندو را به ونزوئلا اعزام خواهند شد.

فاطمی نسب درادامه برنامه های برون مرزی و اعزام های ورزشکاران این فدراسیون به اعزام تیم پیوند اعضاء در ۵ رشته به مسابقه های خاورمیانه که در ابوظبی و امارات برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در این بازی ها هم بدنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم.

تیم پیوند اعضای ایران قهرمان رقابت های خاورمیانه را درکارنامه خود دارد.

ورزشی.**۹۱۴۴**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۳۶۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.