فال روزانه | فال روز شنبه ۲۹ آذر

فال روزانه | فال روز شنبه 29 آذر 1393

پیش بینی جالب و باورنکردنی وقایع روز شنبه ۲۹ آذر ماه را در فال روزانه سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر

بازدید : ۴۳۵ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.
 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 امروز به جای اینکه در تمام روز به افراد دیگر خدمت کنید، بیشتر به خودتان توجه کنید. متاسفانه این نظریه “همه چیز می‌گذرد!” زیاد دوام نخواهد داشت و اتفاقاتی رخ می‌دهد که نیاز به توجه شما دارد. اول از وقت‌های اضافی خود نهایت لذت را ببرید و بعد به سراغ کارهای مهم تر بروید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

با وجوداینکه دیگران امروز تلاش می‌کنند تا با ایجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند این نیاز آنها را نشان می‌دهد نه شما! برنامه و روش شخص دیگری را برای خودتان قبول نکنید به خاطراینکه باعث می‌شود که شما تصمیم احمقانه‌ای بگیرید. زمان خود را از دست ندهید و درباره انتخاب‌های ممکن فکرکنید. زمانیکه ماه وارد نشان مرموز شما می‌شود شما تازه مسیر خود را بروشنی و وضوح می‌بینید. قبل از اینکه قدم بعدی را بردارید تا آن زمان صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

اهمیتی ندارد که شما چقدر خوشبین هستید، روبرو شدن با احساسات غیر منتظره برای شما کار سختی است. درست زمانی که شما آماده حرکت کردن هستید یک موج تازه از احساسات شدید دوباره ظاهر می‌شود. بهترین توانایی خودتان را برای جنگیدن در مقابل حوادث اخیر هدر ندهید، اگر به حرف دلتان گوش کنید دارای یک نوع جرأت بخصوص خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

شما دیشب خواب خیلی مهمی‌دیده‌اید – از آن نوع خواب هایی که تمام روز شما را به فکر وا می‌دارد- شما نسبت به این رویا خیلی حساسیت پیدا کرده‌اید ولی الان مجبورید که در زمان حال حضور داشته باشید. پیام‌های مهمی که شما از ضمیر ناخودآگاه خود می‌گیرید می‌تواند جواب سئوالاتی باشد که مدت‌ها در جستجویش بودید. اما اگر در این راه مشکلات زیادی وجود داشته باشد، شما اصلاً دوست ندارید که این پیام‌ها را دریافت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

شما ایده‌های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می‌گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط  یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

ممکن است در اوایل امروز بسیار خلاقانه عمل کنید و همچنانکه از انرژی تان کاسته می شود احساس ناامیدی کنید. اکنون که ماه نو وارد ششمین خانه از ” کارهای روزمره ” شما می شود وقت آن است که سرعت خود را در زندگی تغییر دهید. در این موقع است که باید بیشتر از قبل عملگرا باشید. فقط این کافی نیست که بتوانید در کاری ابتکار و نوآوری داشته باشید. بلکه باید کارتان مفید هم باشد. با این شتابی که امروز شما برای پرباربودن دارید سعی نکنید فقط کارتان را انجام دهید تا به اتمام برسد بلکه ارزش آن را هم درک کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت‌های اجتماعی نشوید، می‌توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات‌تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق‌های افراد دیگر نیازی ندارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

الان زمان جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.