فال روزانه | فال روز پنج شنبه ۲۹ آبان

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز پنج شنبه 29 آبان 1393

فال خود را برای آگاهی از وقایع روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه در فال روزانه بی نظیر و جذاب سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان

بازدید : ۲۴۱ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شما می‌توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه‌های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی‌توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می‌دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن‌داری از خود نشان دهید، می‌توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 آبان 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 آبان 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 آبان 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از  عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

حتماً لازم نیست تمام فعالیتهای تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن طوری که دلتان می‌خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد  تنها فردی باشید که این کار را انجام می‌دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

 اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

 امروز که ماه در دومین خانه شما را قرار می گیرد، پرداخت کردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید زمان می برد. وضع مالی شما تغییر کرده است، اما نتایج کارهایی که شما اکنون انجام می دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه کارتان را ببینید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شما نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، چرا که خیلی دوست دارید راههای مختلفی را امتحان کنید. شما تلاش می‌کنید خودتان را خیلی خوب مطرح کنید، اما آمیزه‌ای از موقعیت‌ها که ذهن شما را به سمت کار قبلی‌تان منحرف می‌کنند مانع از این کار شما می‌شوند و به خاطر همین زمان زیادی برای شما باقی نمی‌ماند که بتوانید با رضایت این کار را دنبال کنید. ذهنتان را روی چیزهایی که می‌توانند وجود داشته باشند متمرکز نکنید؛ بلکه به چیزهایی که در حال حاضر وجود دارند فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 آبان 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به درد نخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.