فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۱

فال و طالع بینی روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۱

 

متولدین فروردین
امروز قبل از این که کاری انجام دهید، خوب فکر کنید. امروز، روز خوبی است. بنابراین از آن استفاده کنید تا درآینده پشیمان نشوید. می توانید ایده هایتان را برای دیگران بیان کنید همه به آن توجه می کنند.

متولدین اردیبهشت
گاهی اوقات چنان درگیر مشکلات خودتان هستید که مشکلات دیگران را فراموش می کنید. در این هنگام دلسوزی و مهربانی تان را از دست می دهید و متاسفانه امروز باید مراقب این موضوع باشید از بودن در کنار افرادی که برایتان با ارزش هستند لذت می برید و با آن ها خوب رفتار می کنید.

متولدین خرداد
امروز قرار های زیادی نگذارید زیرا موضوعی را که خیلی در موردش عالی فکر می کردید بعداً کاملاً‌ برعکس می شود. به خاطر داشته باشید که ممکن است در این زمان مردد باشید شاید به این خاطر که اکنون آزاد هستید تا تصمیم خودتان را بگیرید و مردد هستید که به کجا می خواهید بروید. بدانید که مسیر درستی را می روید بنابراین مطمئن باشید.

متولدین تیر
گاهی اوقات منطقی بودن خوب است اما گاهی اوقات بهترین راهنمای شما حس ششم تان است.به غریزه تان گوش کنید پشیمان نمی شوید.دیگران به طرز فکر شما غبطه می خورند.

متولدین مرداد
دوباره ستاره ها شادتان خواهند کرد. شما به شهرت مرداد ماهی خود برگشتید و باعث روح بخشی و سرزندگی هر میهمانی خواهید بود.
حتی اگر نتوانید مرکز توجه یک جمع بزرگ باشید، از مصاحبت با افراد دور و برخود لذت خواهید برد و با رفتار بسیار مناسب خود، به آنها نیرو می بخشید.

متولدین شهریور
به آرزوها و کارتان فکر می کنید.اگر بخواهید موفق می شوید.با رئیس و همکارانتان هماهنگی خاصی دارید.هر چیزی را که به دنبالش هستید به راحتی پیدا می کنید.

متولدین مهر
امروز شما بسیار امیدوار شده اید و این قطعاً به نفع شما کار می کند.برای شروع این احساس شما را پر از اعتمادبه نفس می کند به نحوی که می توانید با هر مشکلی که بر سر راهتان قرار می گیرد،مواجه شوید.هم چنین باعث می شود که افراد زیادی جذب شما شده و محبوبیت شما زیاد شود.اگر در فکر این هستید که اولین قدم را به سمت شخص بخصوصی بردارید.در این صورت انجام این شانس با شماست.

متولدین آبان
امروز در زمینه رسیدن به اهداف و افزایش اعتماد به نفس تان،انرژی بیشتری به دست می آورید.اگر با مشکلی قدیمی رو به رو شوید،می توانید به روشی جدید به آن نگاه کنید.بنابراین دیدگاه قدیمی تان را فراموش کنید و به خودتان حق انتخاب بهتری بدهید.

متولدین آذر
خوشبینی ذاتی شما روحتان را به پرواز در می آورد و شما خیال ندارید به هیچ چیزی اجازه دهید که شور و شوقتان را کدر کند. اگر با مانعی روبرو شدید بهتر است فعلاً آنها را نادیده بگیرید. اگر عاقل باشید نمی گذارید که هر چیزی که نشانگر تفاوت بین موفقیت و شکست هست از دیدتان ناپدید بماند.

متولدین دی
شما آن چنان حقیقت گرا هستید که از این که تمام مسائل مرموز برایتان آشکار می شود، شگفت زده می شوید. هم من و هم شما می دانیم عنصر خاکی مانند شما ترجیح می دهد که در حال و اینجا سپری کند، در حالی که می توانید جایی برای خیال پردازی و رویاپردازی پیدا کنید. شما هرگز اجازه نمی دهید که این ها از کنترل خارج شوند اما گاهی اوقات این کار را بکنید و اجازه دهید ذهنتان رویاپردازی کند.

متولدین بهمن
امروز ماه در علامت شما می باشد بنابراین فرصت دارید که بسیار رک گو و صریح باشید و اگر لازم است  در رابطه با موضوعی صحبت کنید . این خبر خوبی است . اما خبر بد این است که این صراحت و رک گویی می تواند شخصی را عصبانی کند . هر اندازه که می توانید در بیان خواسته خود صراحت داشته باشید.

متولدین اسفند
شما یک متخصص درچیدن و انتخاب و جریان نهفته در اتمسفر هستید . هم چنین درک می کنید که مردم  جلو روی شما چیزی می گویند و پشت سرتان چیز دیگری . بعضی مواقع به احساستتان حق قضاوت بدهید . بنابراین تا تمام قطعات پازل را ندارید تصمیم نگیرید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.