فال و طالع بینی روز سه شنبه ۱۷ مرداد ماه ۹۱

فال و طالع بینی روز سه شنبه ۱۷ مرداد

 

 

 

از صبح امروز تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین:

امروز، زهره به برج سرطان می رود. همه چیز آرامش پیدا کرده است و روابط اجتماعی بیشتری برقرار کرده اید. اگر می خواهید در خانه تغییراتی ایجاد کنید اکنون بهترین زمان است.

 اردیبهشت:

امروز زهره به برج سرطان می رود . این قسمت از چارت شما به مسافرت های کوتاه و ذهنتان مربوط می شود . فوق العاده خلاق هستید و دیگران به حرف های شما اهمیت زیادی می دهند . اگر مجرد هستید شرایط احساسی خوبی برایتان ایجاد می شود ودر چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

 خرداد:

امروز زهره به برج سرطان می رود این قسمت از چارت شما به مسائل مالی و به طور کلی درآمدهای بیشتر مربوط می شود. اکنون زمانی است که باید در مورد دیگران بیشتر فکر کنید و اگر این کار را بکنید اکنون زمان فوق العاده ای خواهد بود.

 تیر:

زهره به برج سرطان می رود و هر نوع تغییری در روابط شما صورت خواهد گرفت.اگر اخیراً رابطه ای را مخفی نگه داشته اید حتماً آشکار می شود.آیا آماده اید که علت آنرا توضیح دهید؟

 مرداد:

اگر می خواستید بدانید که آیا کسانی هستند که در پنهان، شما را تحسین می کنند یا خیر، به زودی دستتان رو خواهد شد. در واقع،ممکن است متوجه شوید که بیش از یک طرفدار دارید و همگی آنها می خواهند که با شما ارتباط برقرار کنند. جناب شیر شما عموماً روحی درست و صادق دارید ولی در حال حاضر شما در حال ورود به مرحله ای مخفی هستید که از حذف کردن شخصی در مقایسه با شخص دیگر لذت می برید. آیا مطمئنید که می توانید از شر عاقبت این کار خلاص شوید؟

 شهریور:

امروز،زهره به برج سرطان می رود.تا جایی که می توانید با دوستانتان رفت و آمد کنید.اگر روابط اجتماعی تان اخیراً کم شده است امروز می توانید دوباره آنرا زیاد کنید.می توانید به باشگاه یا جایی که به آن علاقه دارید ملحق شوید.ارزشش را دارد.

مهر:

امروز ونوس وارد علامت آبی سرطان می شود و باعث می شود که قدمهایی جدی تر و در عین حال بهتری راجع به رئیس و یاما فوق تان بردارید و روابط تان بهتر شود. هم چنین در این زمان از ارتباطات آرامش بخش با افراد بزرگتر فامیل لذت خواهید بود. هم چنین این احتمال نیز وجود دارد که عاشق شخصی شوید که یا خیلی بزرگتر و یا خیلی کوچک تر از شماست ، در حال حاضر تفاوت های سنی برای شما اصلاً مطرح نیست.

 آبان:

امروز ونوس وارد برج سرطان می شود.این قسمت از چارت شما به فعالیت های فیزیکی و فکری مربوط می شود.اگر امروز به گردش می روید،می توانید انتظار لحظات خوبی را داشته باشید،در هر زمینه ای که بخواهید می توانید انتظار فرصتی را داشته باشید که کاری کاملاً جدید انجام دهید مخصوصاً اگر از نظر اجتماعی یا خلاقانه به آن نگاه کنید.

 آذر:

امروز ونوس در خانه آبی تیر حرکت می کند که خانه دوستی های صمیمی و شراکت کاری شماست. شما از این تاثیر ستاره ای هم از نظر احساسی و هم مالی منفعت می برید که برای آن عده از شما که در این بخشها دست خالی هستید خبر خوشی است.شما با آدم های جدید زیادی برخورد خواهید داشت و این می تواند به یک رابطه دائم با یکی از آنها ختم می شود.

 دی:

امروز با افراد خیلی عجیبی آشنا می شوید. اما از این موضوع خوشحال خواهید شد زیرا این افراد سرنوشت شما را تغییر می دهند. معمولاً ترجیح می دهید که کارهای همیشگی و متداول خودتان را انجام دهید، اماعلاقه دارید که به دوردست ها و سرزمین های دور نیز نگاهی بیندازید.

 بهمن:

ونوس امروز به تیر با عنصر آب می رود و به قسمت همکاران سلامتی و کارهای روزمره چارت شما مربوط می شود . اگر بیماری یا علائن بیماری شما را کمی نرگان کرده است و برطرف نمی شود اکنون زمان خوبی است که آزمایش کامل دهید تا مطمئن شوید که همه چیر رو به راه است . اگر اخیراً‌ نسبت به خودتان بی توجه بوده اید به خودتان توجه کنید یا هر نوع عادت منفی را ترک کنید . عادتی که احساس خوب بودن شما را خراب می کند.

اسفند:

اگر شما با احتیاط نباشید در هر محل و هر زمان می توانستید اشتباه کنید. امروز به دوستان و آشنایان تان وفادار باشید به علاوه باید احتیاط کنید و اگر صورت حساب خود را مشاهده کنید متوجه می بینید که توجه به دارایی ها تمام توجه ودقت شما را می گیرد. اگر شما سفری مخاطره آمیز به صحرا داشته باشید باید مراقب موقعیت و چیزهای ارزشمندی که از کنارتان می گذرد باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.