فاکس نیوز: اوباما باید جایزه صلح نوبل را پس دهد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، “جنین پیرو”، قاضی سابق آمریکایی و مجری فاکس نیوز، در بخشی از تحلیلی که دربارهٔ سوریه قرائت کرد گفت: آیا باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، انتظار دارد مردم این کشور، پس از تمامی بلاهایی که تاکنون سرشان آمده است، کورکورانه از او تبعیت کنند و وارد جنگ جدیدی در خاورمیانه شوند؟

خبراقتصادی:به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، “جنین پیرو”، قاضی سابق آمریکایی و مجری فاکس نیوز، در بخشی از تحلیلی که دربارهٔ سوریه قرائت کرد گفت: آیا باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، انتظار دارد مردم این کشور، پس از تمامی بلاهایی که تاکنون سرشان آمده است، کورکورانه از او تبعیت کنند و وارد جنگ جدیدی در خاورمیانه شوند؟ 

وی افزود: رییس جمهور آمریکا اکنون به دنبال دریافت تأیید‌ کنگره این کشور است تا به قول خودش چند روز از راه دور حمله برق آسا به سوریه کند، بدون این که قصد داشته باشد نظام این کشور را عوض کند.

اوباما عنوان کرده است، پس از این حملات که توبیخی برای بشار اسد، رییس جمهور سوریه تلقی خواهد شد، آمریکا به مداخله نظامی خود در سوریه پایان خواهد داد. 

با این حال هم اکنون کشتی‌های جنگی آمریکا و روسیه در نزدیکی سواحل سوریه در دریای مدیترانه حضور پیدا کرده‌اند و تعداد نامعلومی از زیردریایی‌ها نیز وارد همین آب‌ها شده‌اند. به علاوه قایق‌های تندروِ ایرانی در آب‌های خلیج فارس، که کشتی‌های جنگی دیگر آمریکایی در آنجا حضور دارند در ترددند. 

جنین پیرو اضافه کرد، هیچ ضمانتی وجود ندارد که موشک‌های هزار پوندی توماهاوک آمریکا که قرار است به سوریه شلیک شود، سبب کشته شدن زنان و کودکان نشود. آیا آمریکا نیز این زنان و کودکانِ سوری را صرفاً تلفات جانبیِ عملیات خود تلقی خواهد کرد؟ 

مجری این شبکه در خاتمه به برخی از دروغگویی‌های اخیر رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت، اوباما دیگر اعتبار خود را از دست داده و آمریکا به “ببری کاغذی” تبدیل شده است، زیرا دیگر هیچکس در جهان از آمریکا نمی‌ترسد. خطوط قرمزی که اوباما ترسیم کرده، بیشتر شبیه به چراغ سبز است. اوباما که به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه می‌دهد و جان جوانان آمریکایی را به خطر می‌اندازد، باید جایزه نوبل صلح خود را پس دهد، زیرا ما نمی‌خواهیم جنگ جهانی سوم راه بیفتد. 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.