فتح‌الله‌زاده: ترجیح می‌دهم جباری امسال در استقلال نباشد/ اگر دسته چک داشتم، گرت بیل را می‌خریدم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید نباید استقلال را آن‌قدر کوچک کرد که تحت تاثیر نام یک بازیکن قرار بگیرد.

به گزارش ممتاز؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال مهمان برنامه ورزش و مردم بود. او در مورد صعود تیمش به جمع ۴ تیم برتر آسیا گفت: «بوریرام نماینده تایلند نبود، فراتایلندی بود. این تیم ۹ بازیکن خارجی داشت. تیمی که به این مرحله می‌رسد ضعیف نیست. شب قبل از بازی نگذاشتند بازیکنان ما بخوابند. اما سرمربی ما با این شرایط کنار آمد و با آمادگی تیمش را به زمین فرستاد. ما با خودمان آشپز به تایلند برده بودیم. می‌دانستیم آنجا به مشکل می‌خوریم. حتی با خودمان نخود و لوبیا هم به تایلند برده بودیم. استقلال پس از ۱۱-۱۲ سال به این مرحله صعود کرد. استقلال در زمان مدیریت من تا به حال ۴ بار به نیمه نهایی رسیده است.»
او ادامه داد: «ما با دعای خیر مردم به این مرحله رسیدیم. بازیکنان پرسپولیس هم از این برد خوشحال شده بودند و برایمان پیامک می‌فرستادند. الان دیگر بحث ملی است نه بحث استقلال.»
فتح‌الله‌زاده در مورد چک‌هایی که به بازیکنان می‌دهد هم گفت: «ما چک‌هایی صادر می‌کنیم و با اینکه می‌دانیم شاید برگشت بخورد، اما باز هم این کار را انجام می‌دهیم. بازیکنان ما به این مسائل نیاز دارند. ما باید این کارها را انجام دهیم. به یکی از بازیکنانم ۲۵۰ میلیون چک دادم تا بتواند به تایلند برود. اگر این کار را نمی‌کردم او خوب بازی می‌کرد؟ما باید فوتبالمان را به سود برسانیم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانست گرت بیل گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان را بخرد گفت: «دیگر به من دسته چک نمی‌دهند. اگر بدهند، او را هم می‌خریدم. باید به ما امکاناتی بدهند که بتوانیم درآمدزایی کنیم. استانداران بیایند در شمال ایران به ما ۳۰ هکتار زمین بدهند تا آنجا کمپ تمرینی بزنیم. این مسائل دیگر به دولت ربط دارد و از دست هیات مدیره کاری ساخته نیست.»
او در مورد اینکه آیا قرار است مجتبی جباری به استقلال برگردد گفت: «من برای جباری احترام خاصی قائل هستم. ولی ما در ورزش تبدیل به سوپاپ شده ایم. همه خودشان را روی ما تخلیه می‌کنند. ولی مگر بازیکنان دیگر مثل علی کریمی به فوتبال خدمت نکرده‌اند. من از رفتن جباری ناراحت نیستم. اجازه بدهیم مدیر در مورد تیمش تصمیم بگیرد. تیم را آنقدر کوچک نکنیم که تحت تاثیر یک بازیکن قرار بگیرد. ما هفت نفر ملی‌پوش داریم. از کجا معلوم است که جباری می خواهد به استقلال برگردد؟ جباری بازیکن بزرگی است اما ترجیح می‌دهم او امسال با تیم نباشد. شاید خودش هم نخواهد به استقلال بیاید.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.