فتح‌الله‌زاده: جباری حرفش را اصلاح نکند، برنمی‌گردد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی فتح الله زاده پس از جلسه دوشنبه شب با فرهاد مجیدی در جمع خبرنگاران دربارهٔ وضعیت مجتبی جباری و در پاسخ به این سوال که معاون شما گفته تعیین تکلیف جباری به قلعه نویی سپرده شده است گفت: اینطور نیست. من مشخص شدن وضعیت جباری را به کسی نسپرده ام. جباری بازیکن بزرگی است اما موضع ما هم اعلام شده. او برای بازگشت به استقلال باید حرفهایش را اصلاح کند. اگر این کار را انجام ندهد، مشخص است که تمایلی برای بازگشت به استقلال ندارد.

وی افزود: اگر روی صحبتهای جباری من بودم و او به من توهین می کرد مثل سال قبل می توانستیم او را ببخشیم اما این بار مورد خطاب او باشگاه بزرگ استقلال است. هیچ کس بزرگتر از استقلال نیست و من پایم را روی اصولم نمی گذارم. حرف جباری شایسته استقلال نبود و تا زمانی که او حرفهایش را اصلاح نکند امکان بازگشت مجتبی به استقلال وجود ندارد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که اما جباری حرفش این بوده که وضعیت فعلی استقلال مسخره است و به مجموعه باشگاه توهین نکرده گفت: وضعیت استقلال هیچ هم مسخره نیست. سال قبل دیدید که باشگاههای بزرگ در دنیا با مشکلات مالی بسیاری روبه رو بودند و سران بعضی باشگاه به خاطر این مشکلات به دادگاه رفتند. بازیکن نمی تواند برای باشگاه تصمیم بگیرد. من پول فرهاد مجیدی را نداشتم بدهم اما همکاران من در بعضی باشگاهها گاو صندوقهای بزرگ دارند و وقتی یک بازیکن طلب یک میلیارد می کند، آنها به او ۱/۵ میلیارد می دهند اما من با خواهش و تمنا بازیکنان را نگه می دارم.

او دربارهٔ جلسه دیشب با فرهاد مجیدی هم گفت: مجیدی از سال قبل از ما طلب داشت اما چون وضعیت ما را دیده بود اعتراض نکرد. نصف پولش از پارسال مانده. او به من زنگ زد و گفت به این پول نیاز دارد تا برایش برنامه ریزی کند. دیشب به دفتر من آمد و با هم صحبت کردیم. به او گفتم تو از بچگی با ما بزرگ شدی و با ما در این شرایط راه بیا. او هم قبول کرد. فعلا یک چک به او دادم و قرار شد باقی پولش را در سر رسیدهای بعدی پرداخت کنیم. خدا را شکر در شرایطی که پول نداریم، حداقل اعتبار داریم و بچه ها به حرف ما گوش می کنند. با این حال خدا کند، پول بیاید تا ما شرمنده بازیکنان نشویم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی دربارهٔ حاشیه های فصل قبل هم حرف زد، گفت: به طور کلی فرهاد دربارهٔ حاشیه ها صحبتی نمی کند و وارد این مسائل نمی شود. با این وجود من از فرهاد خواستم مثل یک بزرگتر به تیم کمک کند. ما با هم یکسری حرفهای پدر و پسری داشتیم.

وی دربارهٔ وضعیت جواد نکونام و سید مهدی رحمتی هم گفت: اگر این دو امروز به تمرین نروند، مطمئنا فردا سر تمرین می باشند و به امید خدا با ما به اوکراین سفر می کنند.

مدیرعامل استقلال دربارهٔ وضعیت بازیکنان خارجی که قرار است به استقلال بیایند گفت: هنوز شرایط آکله معلوم نیست و ما منتظر نظر قلعه نویی هستیم اما دو بازیکن دیگر مورد تایید قرار گرفته اند و به ما اضافه می شوند. من فیلم بازیهای یکی از این دو را دیده ام. او از هر ۴ ضربه ایستگاهی، ۳ تای آن را گل می کند!

فتح الله زاده دربارهٔ اینکه با توجه به بالا رفتن قیمت ارز آیا جذب بازیکن خارجی صرف می کند یا خیر گفت: نهایت پولی که به یک بازیکن خارجی می دهیم با این وضع دلار می گردد ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون و این پول در مقایسه با بازیکنان داخلی که طلب پولهایی نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می کنند بسیار کمتر است.

ایسنا

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.