فتح‌الله‌زاده قول شرف داد تا رضایت‌نامه‌ام را بدهد

۲۵م آذر ،

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به میداودی قول شرف ندادم که منافع باشگاه را نادیده بگیرم.

به گزارش ممتازنیوز، علی فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد اظهارات میلاد میداودی عنوان کرد: من زیر قولم با میداودی نزدم به او قول شرف دادم که رضایتنامه بدهم اما قول شرف ندادم که منافع باشگاه را نادیده بگیرم. حقیقی از فجرسپاسی به پرسپولیس رفت به غیر از این بود که فجرسپاسی ۶۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس پول رضایتنامه گرفت. ما خودمان بازیکن معمولی می گیریم کلی پول می دهیم پس چطور باید میداودی را بدون پول به تیم دیگری بدهیم؟

وی ادامه داد: من هیچ وقت نگفتم که میداودی را نمی خواهم و می خواهیم او را دور بیندازیم. من هم می گویم با او قرارداد بسته ایم و باید حق و حقوق او را بدهیم. او در استقلال بماند و حقو حقوقش را هم بگیرد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که میداودی نمی خواهد نیمکت نشین باشد، گفت: شاید بعضی بازیکنان با سلیقه مربی جور در نیایند اما این به معنای ضعیف بودن بازیکن نیست. مگر سال قبل خود ما یعقوب کریمی را به نفت تهران ندادیم؟ من هم نمی گویم میلاد از نیمکت نشینی ناراحت نباشد ولی سبب هم نمی شود باشگاه سرمایه خود را به راحتی از دست بدهد. او هم برای تیم زحمت کشیده و من خودم میلاد را دوست دارم اما اگر میداودی از استقلال جدا شود نمی توانیم کمال و تمام بدون پول او را به تیم دیگری بدهیم. او با معاون باشگاه در تماس است و این طور نیست که با باشگاه در ارتباط نباشد. او هم باید مقداری کوتاه بیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که بازیکن تازهی جذب می کنند یا خیر گفت: منتظر یک بازیکن برزیلی هستیم و بعد هم باید منتظر فرهاد مجیدی باشیم. این طور که شنیده ام او دوشنبه به ایران می آید.

فتح الله زاده در مورد اینکه مدیرعامل گهر دورود می خواهد که بازی با استقلال در لرستان برگزار شود و نسبت به اینکه وی گفته لرستان نمی تواند میزبان باشد ناراحت شده، گفت: من گفتم اگر تیم گهر هم در مرحله یک شانزدهم نهایی میهمان بوده مثل استقلال که میهمان سایپا بودیم برای بازی مرحله بعدی باید قرعه کشی انجام شود نه اینکه مخالف برگزاری بازی در لرستان باشم. مدیرعامل گهر هم بهتر است اول صحبت های من را گوش دهد بعد علیه من موضع بگیرد. ما تابع فدراسیون هستیم و هر جا که آنها بگویند بازی را برگزار می کنیم

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.