فتح‌الله‌زاده: مجیدی کاپیتان ماست/ از ترسشان بازگشت فرهاد را محکوم می کنند

۲۸م آذر ،

430.JPG

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید مشکلی برای بازوبند کاپیتانی در این تیموجود ندارد و مهدی رحمتی بازوبند را به فرهاد مجیدی می دهد.

به گزارش ایسنا، علی فتح الله زاده پس از توافق فرهاد مجیدی با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که قولمان به هواداران را عملی کردیم. ما با تمام زحمتهایی که وجود داشت توانستیم در ساعتی پس از بامداد امروز با مجیدی به توافق برسیم و او را برگردانیم. امیدوارم استقلال با آمدن مجیدی شادابتر شود و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا هم افتخار آفرینی کنیم.

وی با اشاره به حضور تعداد بسیاری خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری و تصویری حضور مجیدی در استقلال گفت: به هر حال مجیدی بازیکن معمولی نیست و حضور این همه خبرنگار و عکاس در این وقت شب حرف من را تایید می کند. او هم پیشنهادهای بسیار سنگینی را دریافت کرده بود اما فقط حاضر شد برای استقلال بازی کند. من هم برای امضای قرارداد به یکی از دوستان گفتم مهر بیاور، او هم به اشتباه مهر نماز آورد تا معلوم شود این قرارداد معنوی است. ضمن اینکه ما وقتی قران را برای این انتقال باز کردیم، آیه ای آمد که دربارهٔ برکت بود و ما این را به فال نیک میگیریم.

فتح الله زاده دربارهٔ ابهام کاپیتانی استقلال به وجود آمده گفت: فرهاد بازوبند را به رحمتی می دهد و رحمتی هم بازوبند را به فرهاد بر می گرداند و ما از این لحاظ مشکلی نداریم. مجیدی کاپیتان ماست و به خاطر هواداران به استقلال آمده است.

وی دربارهٔ بعضی اعتراضهای هوداران حجازی به بازگشت مجیدی به استقلال و کار کردن زیر نظر قلعه نویی گفت: این اعتراض مربوط به یک نفر بود و آن یک نفر هم هوادار حجازی نبود. کسانی که به حضور مجیدی در استقلال معترض می باشند، اشخاصی می باشند که از آمدن مجیدی می ترسند و هواداران و بازیکنان ما از حضور مجیدی در استقلال خوشحال می باشند.

فتح الله زاده در پایان در پاسخ به این سوال که رویانیان گفته رابطه اش با شما زوج و فرد شده و در روزهای فرد با شما مشکل دارد، گفت: الان دیگر زوج و فرد ندارد و برای رویانیان هر روز، فرد است!

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.