فتح‌الله‌زاده پس از ابقا در استقلال: به خاطر این‌که دست هیات مدیره باز باشد استعفا دادم/ استقلال را کهکشانی‌تر می‌بندیم

مدیرعامل استقلال که با استعفایش مخالفت شد و در استقلال ماند، گفت که از امشب کارش را برای جذب بازیکنان مدنظر امیر قلعه‌نوعی آغاز می‌کند.

علی فتح‌الله‌زاده درباره جلسه امروزش با رسولی‌نژاد و قلعه‌نوعی، اظهار کرد: با اینکه دوستان هیات مدیره لطف داشتند و مرا ابقا کردند، من به خاطر اینکه دست آنها باز باشد و بتوانند راحت‌تر تصمیم بگیرند، استعفا دادم و این مساله مورد مخالفت شدید رییس هیات مدیره استقلال قرار گرفت. ضمن اینکه برای عقب نماندن استقلال در کورس نقل و انتقالات باید از همین امشب کار را آغاز کنیم و هواداران مطمئن باشند که با دوستان تیم قدرتمندی را خواهیم بست.

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: برای اینکه هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و هرچیزی که بود امروز مرتفع شد و همه یکدل و همدل برای سربلندی استقلال و حضوری قدرتمند در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان تلاش می‌کنیم. ضمن اینکه از هوادارانی که در این مدت مقابل باشگاه می‌آمدند و تشویق می‌کردند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: انشاءالله از امشب کار را برای گرفتن بازیکنان شروع خواهیم کرد و فردا صبح خبرهای خوشی را برای هواداران خواهیم داشت. اگر خدا بخواهد، تیمی کهکشانی‌تر را تقدیم هواداران استقلال می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده با تشکر از همکاران فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: لازم است در اینجا از کادرفنی، پرویز مظلومی و بهتاش فریبای عزیز، ترابپور، حجازی،‌ مولایی، پزشکان تیم و… تشکر ویژه‌ای داشته باشم که زحمت زیادی کشیدند و من شرمنده آنها هستم که نتوانستم از لحاظ مالی آنچنان خوب انتظاراتشان را برآورده کنم. مطمئنا تمام مطالباتشان را تا ریال آخر پرداخت خواهیم کرد. از هواداران و بازیکنان تیم و خسرو حیدری عزیز هم تشکر می‌کنم و امسال هم در خدمت خسروی حیدری عزیز هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: دنبال بازیکنانی هستیم که هواداران آنها را دوست دارند.

او همچنین درباره شایعه رفتن جباری و رحمتی هم به خاطر مشکل با قلعه‌نوعی گفت: قلعه‌نوعی دو لیست ۱۰ نفره داده است و در لیست اول اسم رحمتی و جباری هم وجود دارد، همانطور که خود قلعه‌نوعی هم گفته است برای تسویه‌حساب شخصی به استقلال نیامده و استقلال متعلق به همه هواداران است و ما سربازان آنها هستیم و کسی برای نظرات شخصی خودش کار نمی‌کند.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.