فتح الله زاده: جای آندو ، گتوسو می آید!

خبرآنلاین: گنارو گتوسو ؛ هافبک رویایی دهه اول قرن سال های آغازین قرن ۲۱ آ ث میلان به استقلال می آید تا حاجی درد دوری آندو تیموریان را فراموش کند!

علی فتح الله زاده ؛ مدیرعامل استقلال ساعتی پس از تغییرات جدید در هیات مدیره با انگیزه تر از قبل به نظر می رسد. او در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ از این می گوید که تازه نیمه دوم فصل نقل و انتقالات شروع شده و استقلال می خواهد هت تریک کند تا بازی را از پرسپولیس برده باشد؛« حاجی جان چرا وقتی عکس ۶ بازیکن استقلال را که رفتند هیات فوتبال ثبت کردند ، منتشر کردید ؛ ننوشتید توفان فتح الله زاده؟ بازی تازه از الان شروع شده. ما تازه وارد بازی نقل و انتقالات شدیم. حالا هی بروید بگوید حاجی فصل نقل و انتقالات را باخته است. بابا بازی تازه وارد نیمه دومش شده. از امروز تازه ما وارد شدیم بایستید ببینید چه بمب هایی در راه است!»

مدیر آبی ها در حالی از بمباران سخن می گوید که تقریبا هرچه ستاره در لیگ بوده را خریده؛« بابا حالا دوستان مان در پرسپولیس دو تا گل نیمه اول زدند ، فکر کردند بازی تمام شده. فوتبال ۹۰ دقیقه است. الان تازه رسیدیم به نیمه مربیان. من تازه وارد بازی شدم.»

اما این بمب ها چه کسانی هستند؟ مثلا قرار است استقلال خلعتبری را بگیرد؟ بازیکنی که مارادونا خواسته تا دوباره جذب الوصل شود؟ او می گوید:« چرا که نه. ما تا حالا فکر می کردیم دوستان پرسپولیسی ، خلعتبری را می خواهند برای همین وارد مذاکره با او نشدیم اما الان واقعا مذاکرات خوبی داشتیم . مارادونا هم تا وقتی ما هستیم باید بزند کنار  و برود گاراژ!( می خندد) فکر می کنم که خلعتبری استقلالی می شود البته اگر در ایران به فوتبالش ادامه بدهد.»

گزینه دیگر استقلالی ها نکونام است؛« آقا جواد می گوید می خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد ولی من از او خواستم تا اگر به ایران آمد به استقلال بیاید. او افتخار فوتبال ماست. ما خیلی دوست داریم که این دو بازیکن یعنی خلعتبری و نکونام را در تیم مان داشته باشیم. غیر از این دو با دو یار سرشناس خارجی هم در حال مذاکره هستیم که فردا می توانم اطلاعات دقیق تری درباره شان بگویم چون مذاکرات مان با آنها جدی تر از قبل شده است.»

یکی از این دو بازیکن ؛ گنارو گتوسو هافبک دفاعی سال های نه چندان دور تیم ملی ایتالیا و میلان ایتالیاست که سال قبل را در لیگ اسکاتلند حضور داشته. نامی که فتح الله زاده درباره اش می گوید:« حاجی جان ما که نفهمیدیم این اسم چطور از دفتر ما به روزنامه ها درز کرد ولی با ایجنتش مذاکرات اولیه را داشتیم و روند گفت و گو های مان صعودی است. واقعا پریدن آندو برایم گران تمام شد و خیلی دنبال این هستم که به جای او بازیکنی بیاورم که در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور داشته تا خیال طرفداران هم راحت شود. گتوسو و یک بازیکن سرشناس دیگر هم در لیست ما هستند که یکی از این دو بزودی راهی استقلال می شوند. هواداران منتظر باشند که خبرهای خوبی از نقل و انتقالات برای شان دارم.»

استقلال قرار بود امروز قرارداد رحمتی را تمدید کند اما…:« مهدی با ما می ماند یک روز دیر یا زود که مهم نیست. درباره ساموئل هم بگویم که رقمش را باید کم کند اگر می خواهد در استقلال باشد.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.