فتح الله زاده: خودم به برهانی گفتم به کلمن لگد بزند!/سردار جان تیمت را ببر آسیا تا اسپانسر بگیری

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – علی فتح الله زاده می گوید رویانیان هم اگر تیمش را به آسیا برده بود حتما اسپانسر ها به او پول می دادند.

به گزارش ممتاز؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می گوید رقیبش در پرسپولیس نباید از این ناراحت باشد که شهرداری تهران اسپانسر این تیم شده است. او در این گفت و گو با خبرآنلاین هم از تیمش سخن گفته هم از تیم رقیب. البته سعی کرده پاسخ هایی داشته باشد به نقل از های محمد رویانیان.

آقای رویانیان شاکی است و می گوید چرا شهرداری به شما پول داده و به پرسپولیس نمی دهد؟

اولا که شهرداری به ما پول نداده . آنها با ما قرارداد بستند و اسپانسر ما شده اند. نمی بینید اسم «بانک شهر» را روی شانه های مان زدیم؟ تازه مگر آنها همین بانک شهر اسپانسرشان نبود؟ مگر ورزشگاه امام رضا را شهرداری به پرسپولیس نداد؟ اصلا همین جشن دو شب پیش شان را هم که مجانی در برج میلاد برگزار کردند. این ها همه کمک است دیگر.

اما الان شما در این بی پولی قرارداد مهمی بستید.

بله ما دو میلیارد از این قرارداد پول گرفتیم. یک میلیارد برای بازی های لیگ و یک میلیارد هم برای بازی های آسیایی مان. تازه مگر بانک گردشگری فقط اسپانسر پرسپولیس شده ، ما رفتیم گلایه کردیم که چرا به ما آگهی ندادند؟ رویانیان هم که خدا را شکر قدرتش بالاست و می تواند از شورای شهر میلان برای تیمش یورو بگیرد. تازه سردار جان به جای اینکه هی جشن تولد بگیری تا از اسپانسرها بتوانی پول بگیری ، می توانی تیمت را قوی کنی که بروید آسیا ، آن وقت خود اسپانسرها می آیند تا پول به تیم تان بدهند.

این کری های لیگی تان هم که سر جایش هست.

آره دیدم گفته آرزو بر جوانان عیب نیست. بابا سردار جان هنوز من ۲ بر یک جلو هستم. باز هم ما می بریم. فعلا که پیشکسوت های مان بردند ، بازی برگشت را هم ما می بریم!( می خندد) ولی راستی یادم رفت از سردار برای اجرای خوبش در جشن پرسپولیس تشکر کنم. شنیدم علی ضیا گفته سردار میکروفن مراسم را هم با خود به خانه شان برده است. یادمان باشد اگر در مراسم مختلف ، میکروفن خواستیم ، از سردار قرض بگیریم چون یکی دارد!

ولی آنها که به یک بردتان اعتراض دارند. می گویند بردتان را فتو شاپ کردید…

سردار می گوید یا شما می گویید؟ اگر گل ما به پرسپولیس فتوشاپی بود ، گل این هفته نفت به آنها چه بود؟ سردار جان در دربی می بینی چطور تیمم تیکی تاکا بازی می کند( می خندد) تازه شما هم که بدجوری در کار تیم ما میباشید.

ما؟

بله. تیم ما می آید صدر جدول . از صدرنشینی مان چیزی نمی گویید و تا می توانید عکس کلمن روی جلدتان کار می کنید.

یعنی نباید عکس آن صحنه را کار می کردیم؟

اهمیتش از صدرنشینی ما هم بیشتر بود؟ اصلا من خودم به آرش گفته بودم که به کلمن لگد بزند.(می خندد) یا سر قصه پژمان منتظری چنان مقاله هایی نوشتید که نگو و نپرس. شماهم انگار دست تان در دست یکسری از نزدیکان تیم ماست!« او اسم هایی را می گوید که دوست ندارد نام شان رسانه ای شود»

این ها که از خود شما حکم گرفتند؟

من این طور مسئولی هستم . به دشمنانم هم می گویم به سیستم بیایند و اصلا خنجر هم دست شان می دهم اما ترسی ندارم چون حسابم پاک است. می دانم که کلی هم سناریو برایم ساختند تا در ۹۰ دوشنبه شب(دیشب) علیه ام استفاده کنند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.