فتح الله زاده: هک شوم خیلی چیزها «رو» می شود آقای رویانیان!

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ درباره اتفاقات اخیر و حرفهای مطرح شده درباره کمک های دولتی به پرسپولیس می گوید:« من فعلا خیلی سر بسته و کدگذاری شده حرف زدم. آقای رویانیان عزیز درست است که من بچه خوی هستم و تازه به تهران رسیدم اما دلیل نمی شود که قیمت یک سمند در بازار چقدر است. احیانا با چه قیمتی در نمایشگاه های مختلف ، خرید و فروش می شوند جناب رویانیان؟ فعلا که من دارم کدگذاری شده حرف می زنم اما واقعا اگر حرف هایم رمزگشایی شود ، خدای ناکرده هکرها حمله کنند و رمزهایم را باز کنند ، خیلی از مسائل باز می شود.»
او ادامه می دهد:« ما اگر بانک تات در کنارمان بوده در مقام اسپانسر این کار را کرده ، قرارداد بستیم و برای شان روی پیراهن مان تبلیغ کردیم. حالا دوستان اگر سمند گرفتند و معامله می کنند ، اشکالی ندارد اما ممنون می شوم یکی از آن سفیدهایش را که به محسن بنگر دادند را به ما هم بدهند داشته باشیم. قیمتش هم که خیلی زیاد نیست!»
فتح الله زاده که این فصل زیر فشار است چون نتوانسته خرید های خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد ، می گوید:« من چه کسی راباید می خریدم وقتی بهترین بازیکنان ایران را در تیمم دارم. اصلا بروم بازار و چه بازیکنی را بخرم که بهتر از آندو تیموریان ، جباری یا رحمتی باشد؟ شما کسی را بهتر از مجموعه بازیکنان استقلال در لیگ برتر می شناسید؟ بگذارید تیم های مان تکمیل شوند ؛ آن وقت ما عکس های تیم مان می چینیم ، پرسپولیسی ها هم عکس بازیکنان شان را بیاورند بچینیم کنار هم . بعد هم مردم رای گیری کنند که استقلالی ها بهتر هستند یا پرسپولیسی ها. حالا شما می توانید نظرسنجی بگذارید.»
شاید ایده نظرسنجی ، کار جالبی باشد میان او و رویانیان؛« البته همیشه آنهایی که به پرسپولیس رای می دهند تعدادشان بیشتر است اما این ما بودیم که در زمین ، آنها را سوبله و چوبله کردیم!( می خندد و می گوید: حاجی جان این را شوخی کردم!) »
او بعد از این شوخی می گوید :« البته ما همیشه برای طرفداران خوب پرسپولیس احترامی ویژه قائل هستیم و دوست داریم رقیبی جدی در حد پرسپولیس قهرمان داشته باشیم. خیلی هم خوشحال می شویم اگر پرسپولیس با مدیریت خوب آقای رویانیان درآمدزایی کند و بتواند تیمش را بگرداند اما می گوییم هر دوی این تیم ها برای دولت هستند و ما امسال امتیازاتی را که دوست خوبم ، آقای رویانیان داشته ، در اختیار نداریم. امتیازاتی که سبب شده تا دست این دوستان خیلی باز باشد . با این وجود ما سعی مان را می کنیم با هماهنگی وزیر ورزش بتوانیم بودجه مورد نیاز تیم را تامین کنیم و مشکلی برای مان ایجاد نشود.»
او درباره آخرین شرایط تمدید قرارداد با ۳ بازیکن اسمی تیمش هم گفت:« آندو قول داده در ایران فقط برای استقلال بازی کند. خیال تان راحت ، او جایی نمی رود و پیش ما می ماند. مهدی رحمتی هم هر جایی دوست داشته باشد ، می تواند مذاکره کند اما مهم این است که در نهایت با استقلال تمدید می کند و پیش مان می ماند. با مجتبی هم حرف های مان را زدیم. امیدواریم که او هم در تیمش بماند.»
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.