فتنه به زبان طنز/ از شیخ دیپلمات تا تماس حسین آقا با هیلاری

به گزارش خبرآنلاین، «آر. کیو ۸۸: مرور فتنه به زبان طنز» نوشته حسین قدیانی منتشر و روانه بازار نشر شد. این کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده بود و حالا در بازار نشر توزیع شده است.

این کتاب ۶۳۰۰تومان قیمت دارد و ناشر در معرفی آن نوشته است:« فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ جدا از آثار زیانبار، واژگان و اصطلاحات زیادی را وارد فرهنگ واژگان انقلاب اسلامی کرد و انواع نوشته‌ها را در قالب‌های مختلف به‌وجود آورد: طنز فتنه، دل‌نوشت فتنه و تدارک انواع نرم‌افزارها برای روشن کردن ابعاد مختلف و پیچیده جریان فتنه برای مردم، از جمله ادبیات راجع به فتنه می‌باشد.
در همان روزهایی که گرد و غبار فتنه برپا بود و سایت‌ها و شبکه‌های بیگانه به هر طریقی بر آتش فتنه دامن می‌زدند، نویسندگان متعهد و جوان وارد عرصه شدند و با روشنگری و بیان زوایای مختلف فضای حاکم بر کشور و برملا کردن موضع‌گیری‌های چند پهلوی برخی از خواص، در مقابل توطئه دشمن ایستادند.
اثر پیش رو مجموعه نوشته‌های یکی از این نویسندگان است که در همان روزگار پر از گرد و غبار فتنه درباره حوادث و اشخاص مختلف نوشته شده است. نویسنده برای بیان مقصود خود قالب طنز را برگزیده که دارای ظرفیت‌های زیادی برای بیان مفاهیم بلند و عالی است.»
 

««مصاحبه تلفنی با شاه سلطان حسین»، «گزارش اختصاصی از مراسم تحلیف اوباما»، «گفت و گو با آکواریوم»، «من آمده ام؛ وای وای!». «نقش بنیانا در کودتای مخملین»، «اتمام حجت کروبی با شورای نگهبان»، «تماس تلفنی حسین آقا با هیلاری» و…نام برخی یادداشت های این کتاب است.

در بخشی از طنز «ماجرای شیخ دیپلمات» می خوانیم:««شیخ دیپلمات در ادامه بیان داشت: توفان هایی که طی هفته های گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده، محصول بی تدبیری اصول گرایان در حل مشکلات کشور است و ما در دولت های گذشته، یعنی سازندگی و اصلاحات، با چنین سوء مدیریت هایی رو به رو نبودیم.»

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.