فجرسپاسی به سقوط نزدیک تر شد / تراکتور، نفت قعرنشین را هم نبرد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با دو بازی آغاز شد.

فجرسپاسی به سقوط نزدیک تر شد / تراکتور، نفت قعرنشین را هم نبرد

به گزارش ممتاز نیوز، توقف دوباره تراکتور و باخت فجرسپاسی آغازگر هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بود.

فجر باخت و به سقوط نزدیک تر شد / مس جای فولاد را گرفت

  • تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای مس میزبان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار در نهایت ۲ بر ۱ به سود مس به پایان رسید.
  • در دقیقه ۱۵، علی نبی‌زاده روی پاس حسین مهربان فجرسپاسی را پیش انداخت اما در دقیقه ۲۲، روی ارسال گادوین منشا، مجید علییاری گل تساوی را برای مس به ثمر رساند. در ادامه گادوین منشا در دقیقه ۶۵، با یک شوت پای راست از پشت محوطه جریمه گل دوم مس رفسنجان را وارد دروازه فجرسپاسی کرد.
  • با این نتیجه مس ۳۸ امتیازی شد و فجر هم در امتیاز ۱۶ باقی ماند.

تراکتور از پس نفت قعرنشین هم برنیامد

  • مصاف تیم‌های پایین جدولی تیم تراکتور از ساعت ۲۰:۳۰ مهمان تیم نفت مسجد سلیمان بود که در پایان این جدال حساس برای بقا دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا هیچ تغییری در جایگاه و موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی ایجاد نشود.
  • در این دیدار محمد عباس‌زاده در دقیقه ۲+۴۵ گل نخست تراکتور را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما در نیمه دوم مسجد سلیمانی‌ها که دوست نداشتند مقابل دیدگان هواداران‌شان ببازند در دقیقه ۵۵ توسط مهدی هاشمی‌نژاد به گل رسیدند تا این دیدار با نتیجه یک بر یک تمام شود.
  • به این ترتیب تراکتور با ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با ۱۸ امتیاز از رده چهاردهم تکان نخورد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.