فخرآور :احمد باطبی بیش از این به شعور ایرانیان توهین نکند+سند

بولتن نیوز به نقل از ما هستیم، عمق اختلافات در اپوزسیون کار را به جایی رسانیده که از چندی پیش (حدود دو سال) عناصر اپوزسیون برای یکدیگر سند سازی کرده و همدیگر را به همکاری با وزارت اطلاعات متهم می کنند؛اوج این اتهامات در مورد اکبر گنجی و محسن سازگارا مصداق داشته و اکنون نیز پای احمدی باطبی نیز به میان کشیده شده است.

گفتنی است با انتشار فایل صوتی که مکالمه تلفنی وزارت اطلاعات با احمد باطبی را منعکس می کند؛ فشارها علیه احمد باطبی افزایش یافته به طوری که امیرعباس فخرآور که دشمنی اش با احمد باطبی زبان زد عام و خاص است نهایت استفاده را از فایل صوتی مذکور برده و در منابع مختلف خبری در مورد آن مقاله منتشر می کند.

هر چند تهیه و تولید چنین مستنداتی به هیچ وجه قابل اتکاء نبوده و نیست اما امیرعباس فخرآور سعی دارد با بهره گیری از فایل مذکور فشارها علیه احمد باطبی را افزایش دهد به نحوی که او مجبور شود تا از عرصه مبارزه علیه نظام خداحافظی کرده و میدان را برای فخرآور و شرکاء باز گذارد.

 

هر چند نیازی به ارائه دلیل مدرک در مورد ساختگی بودن مکالمه وزارت اطلاعات با احمد باطبی نیست اما کاربران مخاطب فخرآور مطالبی را اشاره کرده اند که درخور توجه است!


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.