فداحسین مالکی تائید کرد: رویانیان به سان منوچهر متکی رفتنی شد!

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > لیگ برتر – رویانیان از پرسپولیس می رود . خبری که ۲۴ ساعت پیش خبرآنلاین منتشر کرده بود را این بار فداحسین مالکی تائید کرد تا مدیر سرخپوشان به سبک منوچهر متکی در مسافرت خارجی از کار برکنار شود

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز ؛ محمد رویانیان پس از دو سال فعالیت در باشگاه پرسپولیس بی آنکه جامی برای این تیم برده باشد اما در اوج محبوبیت از نظر هواداران با صندلی ریاست تیم رفتنی شد. او که حالا در روسیه است ، در فاصله یک ماه تا پایان دولت جایش را به نفر بعدی می دهد. رویانیان اگرچه رابطه چندانی با دولت تازه ندارد اما بسیار زود رفتنی شد تا شاید تعدادی دیگر از اعضای هیات مدیره این تیم در دوره اینده دولت به کارشان ادامه دهند. این گزارشی بود که اولین بار خبرآنلاین منتشر کرد و بسیاری از کاربران پرسپولیسی پایگاه اینترنتی به سبب اینکه هنوز هیچ یک از منابع خبری دیگر چیزی دربارهٔ اش ننوشته بودند ،شوکه شدند. جانشین او در این پست را جعفر کامبوزیا اعلام کرده اند. کامبوزیا مدیری اصلاح طلب که دو سال قبل به واسطه رابطه صمیمی با حمید سجادی بعد از چند سال دوری از ورزش به شطرنج برگشت. او اصالتی سیستانی دارد و از این بابت با فداحسین مالکی رابطه ای نزدیک دارد. حمایت های سجادی در دل وزارت هم بهانه خوبی است برای قوت گرفتن این اسم. کامبوزیا که برادرش نماینده اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی بوده و خودش از اساتید دانشگاه است ، بی شک در دولت یازدهم شرایطی ویژه خواهد داشت. او البته بحث برای حضورش در پرسپولیس را تذیب نکرده و می گوید در این باره حرف هایی شده  اما به جمع بندی نرسیده اند.

حالا باید دید تغییرات در پرسپولیس در فاصله یک ماه تا پایان دولت چه شرایطی را بر این تیم حاکم می کند. اینکه علی دایی و شاگردانش که یک ماه بی دغدغه تمرین کردند آیا باز هم دچار چالش خواهند شد؟

این شاید آخرین تصمیم احساسی از دسته تغییراتی باشد که ۸ سال بر ورزش ایران حاکم بود. تصمیمی که می شد انجامش را یک ماهی به تاخیر انداخت تا از سوی دولت بعدی گرفته شود و برنامه ای ۴ ساله را به همراه داشته باشد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.