فدراسیونی که مربی تربیت نکند فدراسیون نیست/ اساسنامه‌ها ایرادی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا ساور در نشست خبری که صبح امروز چهارشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد در خصوص مشکلات مالی بعضی از فدراسیون‌ها و جدایی بعضی از مربیان خارجی به خاطر همین مشکلات مالی تاکید کرد: اگر یک فدراسیون نتواند بعد از ۱۰ سال یک مربی تربیت کند دیگر نباید اسم آن را فدراسیون گذاشت. ما سرمربی خارجی می‌آوریم که در کنار آن بتوانیم مربیان داخلی را پرورش بدهیم.

وی یادآور شد: تا امروز که مشکل خاصی متوجه فدراسیون‌ها نبوده است. ما پاداش سال‌های ۸۹، ۹۰، المپیک و پارالمپیک لندن را هم پرداخت کرده‌ایم. تنگناها تازه از الان شروع شده است که فدراسیون‌ها هم باید کمی صرفه جویی کنند.

ساور که یکی از اعضای کمیته اصلاح اساسنامه‌ است، درباره اصلاح اساسنامه بعضی از فدراسیون‌ها هم تاکید کرد: از نظر ما اساسنامه فدراسیون‌ها ایرادی ندارد. اگر بخواهیم اساسنامه فدراسیون‌ها را اصلاح کنیم که باید کل ورزش ایران را در چند سال گذشته زیر سوال ببریم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان درباره انعکاس تغییر روسای فدراسیون‌های داخلی در فدراسیون‌های جهانی گفت: ‌متاسفانه عده‌ای به خاطر اهداف شخصی اخبار را به فدراسیون‌های جهانی ارسال می‌کنند ما هم نمی توانیم با آنها برخوردی داشته باشیم.

ساور همچنین درباره برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات ورزشی و دستاوردهای دولت نهم و دهم در عرصه ورزش تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۱ فدراسیون، ۹ انجمن و ۲۸ استان حضور دارند. از ۱۱۵ غرفه ورزشی حدود ۱۰۹ غرفه مربوط به تولیدات ورزشی داخلی است.

وی افزود: علاوه بر این شش کشور خارجی یعنی تایوان، سوریه، چین، ترکیه، ایتالیا و آلمان هم تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد. نمایشگاه از روز پنجشنبه فعالیت خود را شروع می‌کند ولی روز جمعه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

dido

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.