فدراسیون فوتبال از حسن عباسی بدلیل توهین به فوتبالیست‌ها شکایت کرد

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.

فدراسیون فوتبال از حسن عباسی بدلیل توهین به فوتبالیست‌ها شکایت کرد

به گزارش ممتاز نیوز، فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات حسن عباسی و توهین و فحاشی او به فوتبالیست‌ها و برخی چهره‌های سرشناس که با اعتراض اهالی فوتبال مواجه شده بود، اقدام به شکایت از این فرد کرده است.

حسن عباسی، فردی است که خود را تحلیلگر مسائل سیاسی معرفی کرده و طی سال گذشته در چندین مرتبه در سخنرانی‌های علنی خود اتهام‌هایی را علیه فوتبالیست‌های کشور و برخی چهره‌های سرشناس فوتبال مطرح کرده است.

عباسی اخیرا با اظهاراتی نظیر اینکه سبک زندگی فوتبالیست‌ها مشابه سبک زندگی آمریکایی‌هاست، فوتبالیست‌های ایرانی را به لذت، شهوت و پول‌اندوزی بدون داشتن درد اجتماعی متهم کرده بود. او گفته بود، “چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟”.

او در جای دیگری با اشاره به تاریخچه تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفته بود «تیم تاج و پرسپولیس که اساس آن‌ها را حکومت پهلوی راه انداخت از اساس آن‌ها آدم دیندار در می‌آید؟»

فدراسیون فوتبال شکایت از حسن عباسی را در حالی رسانه‌ایی کرده که به جزییات طرح این شکایت و مرجع آن هیچ اشاره‌ای نکرده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.