فدراسیون پیش بینی سهمیه های کاذب را انجام دهد/ هر هفته مسابقات داخل اردویی داریم

۳ م دیماه ،

رئیس هیئت بوکس استان فارس گفت: طیبی از استان ما، هم ملی پوش است و هم در مسابقات لیگ منطقه ای از قهرمانان بود که فدراسیون باید پیش بینی سهمیه های کاذب که خودشان ملی پوش می باشند را داشته باشد.

جلال الدین علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات لیگ منطقه ای بوکس در خوزستان به خوبی برگزار شد و توانستیم در آن مسابقات ۲ مقام اول کسب کنیم و میزبانی خوزستان اگر چه خوب بود ولی مکان برگزاری مسابقه چندان مطلوب به نظر نمی رسید.
 
وی تصریح کرد: ولی از آن جایی که هیچ استانی برای میزبانی و پرداخت هزینه ها اعلام آمادگی نکرده بود از میزبانی خوزستان تشکر می کنیم.
 
رئیس هیئت بوکس استان فارس ادامه داد: اگر تلاشمان را بیشتر کنیم می توانیم در رقابت های بعدی مدال های بیشتری کسب کنیم با این وجود از عملکرد بوکسورهایمان رضایت کامل دارم.
 
وی تصریح کرد: طیبی همچنان در اردو به سر می برد و اگر هدف فدراسیون این باشد که ۱۰ بوکسور از کل کشور به ۱۰ بوکسور اردوها اضافه کند نقص هایی در این قضیه وجود دارد چرا که طیبی در حال حاضر نیز در اردوها به سر می برد و اگر قرار باشد سهمیه های حاضر در تیم ملی به عنوان منتخبان مناطق نیز اعزام شوند فدراسیون باید نگران سهمیه های کاذب باشد.
 
وی افزود: مشکلات مالی در بوکس استان بسیار بسیار است و افزایش قیمت ها و کمبود بودجه سبب شده تا نتوانیم پیشرفت های در حد بسیاری داشته باشیم.
 
علوی تاکید کرد: با این وجود هر هفته یک اردوی داخل تیمی داریم و سالیانه نیز چند مسابقه مناسبتی مثل مسابقات دهه فجر در سطح استان برگزار می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.