فراجناحی بودن کابینه توازن را در دولت آینده برقرار می‌کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک استاد دانشگاه با اشاره به اهمیت اعتدال و فراجناحی بودن کابینه گفت: در انتخاب اعضای دولت آینده نباید به گونه‌ای عمل شود که تعادل و توازن از بین رفته و سوءظن عملکرد سلیقه‌ای به وجود آید.

“ابوتراب علیرضایی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نحوه انتخاب وزرا در کابینه آتی اظهار داشت: با توجه به سخنان رئیس‌جمهور منتخب در مورد تشکیل دولت اعتدال‌گرا انتظار می‌رود دولت آینده با حضور همه صاحب‌نظران تشکیل شود و این امری پسندیده از سوی رئیس قوه مجریه است.  
 
 وی ادامه داد: اشخاص متخصص و کارآمد در مجموعه‌های مختلف سیاسی وجود دارند که در قبل موفقیت‌های متعددی بدست آوردند و توانسته‌اند خدمت‌رسانی درستی به جامعه و مردم داشته باشند.  
 
 علیرضایی با اشاره به حفظ چارچوب از سوی رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: آنچه مهم است اعتدال و فراجناحی بودن کابینه آینده است، لذا در انتخاب اعضای دولت آینده نباید به گونه‌ای عمل شود که تعادل و توازن از بین رفته و سوءظن سلیقه‌ای عمل کردن به وجود آید.  
 
استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی اشخاص متخصص و نخبه که دور از هر گونه انحراف و جناح سیاسی می باشند، مهمترین مقوله‌ای است که دولت آینده باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.