فراخوان ارسال عکس به پنجمین دوره مسابقه سفره‌های حسینی

۲۲م دیماه ،

پنجمین دوره مسابقه سفره‌های حسینی با نام ˝لقمه‌های آسمانی˝ توسط دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی و هنری سفره‌های ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، پایگاه اینترنتی «لقمه» به عنوان دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی و هنری سفره‌های ایرانی اسلامی، فراخوان پنجمین دوره مسابقه عکاسی خود را با نام سفره‌های حسینی و با موضوع “نذری در ایام محرم و صفر” با همکاری انجمن خدمات فرهنگی ایرانیان منتشر کرد.

در این دوره مسابقه، امیرعلی جوادیان، محمدمهدی رحیمیان و یدالله عبدی که هر سه هنرمند سابقه حرفه‌ای عکاسی در حوزه آیینی دارند به عنوان هیأت داوران حضور دارند و محمدصالح حجت‌الاسلامی دبیر این جشنواره است.

رسوم،سنن و رفتارهای مختلف در تهیه و توزیع و مصرف این نذورات و ثبت آنها به همراه نشانه‌های خاص این مراسم، موضوع این مسابقه و نمایشگاه است.

آخرین مهلت ارسال عکس به این جشنواره تا روز ۱۰ بهمن ماه است و حداکثر تا روز ۱۰ اسفندماه ارزیابی و داوری آثار انجام می‌شود.

در این مسابقه حداکثر ۳۰ عکس به نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که از این بین به دو اثر جایزه برتر تعلق خواهد گرفت و یک جایزه ویژه به نفر برگزیده نیز اهدا خواهد شد.

در این دوره مسابقه، نفر اول دیپلم افتخار و مبلغ ۸ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم، دیپلم افتخار و مبلغ ۷ میلیون ریال جایزه نقدی و عکس برتر در بخش ویژه لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال دریافت می‌کند و به تمامی عکس‌هایی که در نمایشگاه پذیرفته شده باشند گواهی شرکت و مبلغ ۴۰۰ هزار ریال حق‌التصویر تعلق خواهد گرفت.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را به نشانی loghme@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.