فراخوان ارکستر ملی و سمفونیک هفته آینده اعلام می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

پیروز ارجمند در گفت و گو با هنرآنلاین/

پیروز ارجمند گفت: هفته آینده فراخوان ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک اعلام می‌شود و هم‌اکنون در حال تصمیم گیری هستیم زیرا زیر ساخت‌ها باید رعایت شود تا به شکل اصولی مقدمات را فراهم کنیم.

پیروز ارجمند، مدیر کل دفتر موسیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای فراهم کردن مقدمات ارکسترها هستیم و قرار است هفته آینده فراخوان برای ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک اعلام شود.

مدیر کل دفتر موسیقی در ادامه بیان کرد: شنبه هفته آینده خبرها دقیق‌تری از احیای ارکسترها انعکاس می‌یابد که هم‌اکنون در حال تصمیم گیری هستیم زیرا زیر ساخت‌ها باید رعایت شود تا به شکل اصولی مقدمات را فراهم کنیم.

ارجمند خاطرنشان کرد: همچنین قصد داریم تا ۱۰ روز آینده در یک نشست رسانه‌ای دربارهٔ برنامه‌های آینده ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک صحبت کنیم که زمان دقیق برگزاری این نشست رسانه‌ای با حضور رهبران ارکسترها هفته آینده اعلام می‌شود.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عابدرودباری:

    امیدوارم سنجش هنرمندان ارکستربه صورت جامع وباتوجه به تواناییخای افرتدبه صورت استانداردبرگزاربشه تا من هم بتونم دراین ارکسترواردبشم وحدودی ازوظایفم رودر رابطه باموسیقی کشورم انجام بدم..خیلی دوست دارم امتحان بدم و واردبشم…عابدرودباری نوازنده ومدرس ویلن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.