فراخوان ایمیدرو برای ثبت نام جایزه ملی بهره‌وری معدن و صنایع معدنی

۲۸خردادماه،

ایمیدرو طی دومین دوره برگزاری، از شرکت های معدنی و صنایع معدنی برای اهدای جایزه ملی بهره وری در ماه تیر ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایمیدرو با بیان این مطلب و با اشاره به این که توجه به بهره وری و تلاش در جهت ارتقای آن، از جمله مهمترین راهکارهای توانمند سازی بخش معدن و صنایع معدنی است، گفت: ایمیدرو در پی برگزاری موفقیت آمیز یک دوره فرآیند ارزیابی بهره وری در سطح معدن و صنایع معدنی، در نظر دارد در سال ۹۲ نیز فرآیند ثبت نام، ارزیابی و اهدای جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی را برگزار کند.

حسین پاکدامن افزود: این سازمان در قالب فرآیند ارزیابی بهره وری، خدماتی شامل برگزاری دوره های آموزشی، ارائه خدمات همیاری (مشاوره) و همچنین، ارزیابی و پیشنهاد پروژه های بهبود و خدمات بهینه کاوی (برگزاری تورهای تعالی و ارائه گزارش های بهینه کاوی) به شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی را ارائه می کند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایمیدرو با دعوت از سازمان ها و شرکت های فعال در بخش معدن و صنایع معدنی برای شرکت در ثبت نام جایزه بهره وری، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند نامه درخواست خود را به همراه فرم ثبت نام فرآیند (قابل دسترس در پایگاه اینترنتی ایمیدرو به نشانی www.imidro.gov.ir) به نمابر ۸۸۸۴۶۷۳۰ ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۸۸۸۲۹۶۱۹ تماس بگیرند.

به گفته پاکدامن، همایش بهره وری و تقدیر از شرکت های حاضر در فرآیند یاد شده، در بهمن ۹۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.