فراخوان برگزاری اولین جشنواره تئاتر اعتیاد کشور

۲۲ آبان ،

51-2.jpeg

مسئول کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری اولین جشنواره تئاتر اعتیاد کشور نیز در استان اعلام شده است، گفت: تلاش می گردد که این مهم در صورت تامین اعتبار به موقع به مرحله اجرا در آید.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، قباد میمنت آبادی در دومین نشست مطبوعاتی مطبوعاتی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان که با حضور روسای کمیته تخصصی شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری این نشست‌ها اصل کمیته اطلاع رسانی است،‌ اظهارکرد: طی ۶ ماهه اوی سال جاری یک کمیته فنی اطلاع رسانی فرهنگی برای همکاری و مشارکت با کمیته مبارزه با مواد مخدر در استان تشکل شده که این مهم سبب گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با حوزه اعتیاد می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت های این کمیته فرهنگی افزود: اجرای هفت نمایش با موضوع پیشگیری و ۴۵ اجرای عمومی در سطح استان از جمله اقدامات این کمیته در این زمینه است.

میمنت آبادی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری اولین جشنواره تئاتر اعتیاد کشور نیز در استان اعلام شده، عنوان کرد: تلاش می گردد که این مهم در صورت تامین اعتبار به موقع به مرحله اجرا درآید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه با اشاره به تدوین پیش نویس اولین سند جامع پیشگیری از اعتیاد کشور در استان کردستان بیان کرد: پیش نویس این سند جامع با بیش از ۱۷هزار طرح و برای برنامه ای پنج ساله از سال ۹۱ تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته پیشگیری و درمان اعتیاد استان جهت فعالیت های فرهنگی و هنری در قالب آموزش اقدامات خوبی انجام داده است، همچنین برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع پیشگیری از دیگر اقدامات این کمیته بوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.