فراخوان بیست‌وسومین جشنواره سراسری تئاتر ˝سوره ماه˝ انتشار یافت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

فراخوان بیست‌وسومین جشنواره سراسری تئاتر ˝سوره ماه˝ انتشار یافت و هنرمندان تا ۲۵ اسفندماه سال‌جاری فرصت دارند متون نمایش‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش ممتاز نیوز؛ حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند، بیست وسومین جشنواره سراسری تئاتر “سوره ماه” را با شعار معنویت، اندیشه و هنر و در دو بخش اصلی و تجربه‌های جوان برگزار می‌کند.

بیست‌وسومین جشنواره سراسری تئاتر “سوره ماه” در دو مرحله جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری برگزار خواهد شد. جشنواره‌های منطقه‌ای، در دو بخش اصلی و تجربه‌های جوان به صورت رقابتی برگزار می‌شود و در هر بخش به نفر برگزیده در زمینه نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد و طراحی صحنه جایزه تعلق می‌گیرد. همچنین نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره سراسری در اختتامیه جشنواره‌های منطقه‌ای معرفی خواهد شد. از مجموع مناطق جمعا ۱۰ نمایش در بخش اصلی و ۵ نمایش در بخش تجربه‌های جوان به جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه معرفی خواهند شد.

متقاضیان برای مطالعه دقیق و کامل این فراخوان و آگاهی از شرایط و نحوه حضور در بیست‌وسومین جشنواره سراسری تئاتر “سوره ماه می‌توانند به وبسایت www.artfest.ir و www.hhsahneh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.