فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان در آبان ۱۴۰۰

دانشگاه فرهنگیان با صدور اطلاعیه ای برای جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان در آبان ۱۴۰۰ فراخوان داد.

به گزارش روز چهار شنبه ممتازنیوز به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در این اطلاعیه آمده است: با استعانت از خداوند متعال و در جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در راستای اجرایی نمودن اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه در نظر دارد برای غنا بخشیدن به هرم هیات علمی به منظور تامین ، تربیت و توانمند سازی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از بین فرهیختگان مومن ، متعهد و متخصص با مدرک دکترای تخصصی(PHD ) دعوت به همکاری کند.

براساس این گزارش ، متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام به سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی که به زودی راه اندازی می شود مراجعه و نسبت به انتخاب اولویت استان مورد نیاز اقدام نمایند.

 شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرک دکتری تخصصی (با گرایش های مورد نیاز دانشگاه) از دانشگاههای معتبر داخل یا خارج کشور مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمان فراخوان 
  • عدم استخدام، تعهد خدمت یا بورس در کلیه سازمان ها ی دولتی و غیر دولتی به استثنای همکاران شاغل در آموزش و پرورش.
  • داشتن حداکثر ۴۰ سال سن در زمان فراخوان (حداکثر متولدین ۱۳۶۰/۰۸/۰۱). 

شایان ذکر است، مشاهده جدول نیازهای اعلامی این دانشگاه در پایگاه اطلاع رسانی آن به نشانی https://cfu.ac.ir/ در بخش دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی امکان پذیر می باشد.

تا این لحظه ۳۰نظر ثبت شده
  1. هستی:

    سلام به همگی دوستان. بنده معلم هستم و فارغ التحصیل دکتری سال ۹۶. در دوره کارشناسی ارشد و دکتری رتبه اول دانشگاه دولتی بودم با کلی مقاله isi و کتاب. سالی که فارغ التحصیل شدم با کلی امید و آرزو در فراخوان شرکت کردم ولی از شانس بد من شرط سنی تغییر کرد به ۴۰ سال و بنده دو ماه اضافه داشتم و پرونده منو با بیعدالتی تمام کنار زدن و نیروهای آزاد و باصطلاح جوان که هیچ تجربه ای در اموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان نداشتند رو جذب کردتد. الان هم که ۵ سال از اون موقع گذشته حق امثال من تضییع شده چون ۵ سال این فرصت از ما گرفته شده و باز هم همون یکی دو ماه بنده اضافه دارم. از مسئولین محترم دانشگاه فرهنگیان میخوام حداقل برای دکتر معلم ها که با سختی فراوان و حقوق خیلی اندک توی آموزش و پرورش با جان و دل دارند مایه میذارند نسبت به نیروهای آزاد از لحاظ شرط سنی تبصره ای چیزی قائل بشن چون واقعا در شرایط فعلی اصلا عادلانه نیست که دکتر معلمها با نیروهای آزاد با یک شرایط سنی گزینش بشن.

  2. محمد رضا رضایی:

    با سلام ، به نظر اینجانب جذب آن دسته از نیروهای آموزش و پرورش که دارای سابقه کار و مدارک بالا ( کارشناسی ارشد و دکترا ) می باشند ، در هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ارجح است. چرا که نیروهای آزاد می توانند در دانشگاه ه ای دیگر جذب شوند و این کار به نفع هر دو طرف ( دانشگاه فرهنگیان و نیرو های رسمی آموزش و پرورش )می باشد .

  3. ساکی:

    ۲۳دی ماه از رساله دکترادفاع کردم با هزار و یک آرزو وبا معدل عالی مدرک را کسب کردم الآن با ۲۰سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش در رشته زمین شناسی و جغرافیا ،آیا تا کی باید منتظر این فراخوان ها باشیم .از مسئولین محترم این خواهش را دارم نوع تصمیم گیری و برنامه ریزی در این زمینه را بادقت بررسی کنند.دوست دارم در این رابطه حداقل بنده را قانع کنند چرا که برای کسب این مدرک و تحصیل سختیهای زیادی را متحمل شدم.مقاله -کتاب – سابقه تدریس۲۰ سال فکر نکنم چیز کمی باشد.منتظر جواب شمامی باشم.

    • علی اسفندیاری:

      دوست عزیزم بنظرم خیلی هم کاری درستی میکنند که شما رو به عنوان هیات علمی جذب نمیکنند آخه با وجود این همه فارغ التحصیل دکتری که خیلی هاشون شایستگی هاشون بیشتر از شماست اما همین حقوق معلمی رو هم ندارن اونها باید چکار کنند آیا این انصاف است که فارغ التحصیلان نامبرده این همه استرس کار داشته باشند و به خاطر همین مسأله حتی جرات نمیکنند ازدواج کنند بیکار بمونن بعد شما که فعلا حقوق بگیر دولتید و حداقل آب باریکی هست که ازش ارتزاق کنید هیات علمی بشید من به عنوان یه فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با بهترین رزومه از شما دوست عزیزم توقع دارم قدری منطقی تر برخورد کنید ما از طرفی قبول دارم که حقوق شما اندک است اما این فارغ التحصیلان بیکار چکار کنند آیا این انصاف است؟

      • علی:

        شما اول مثل ایشون مراحل رو طی کنید و معلم شید نه اینکه یکباره جایگاهتون از کسانی که جای معلم شما هستند بهتر بشه

  4. علی:

    نظر من هم با دوستان موافقه با جذب دانشجویان دکتری که همکارفرهنگی هستند بویژه دانشجویان دولتی و روزانه.خیلی ممنون

  5. فاطمه:

    فاطمه /با سلام و تحیت/ کارشناسی ارشد تاریخ ایران دوره اسلامی /فن بیان /اخلاق/ایمان/قدرت تحلیل و بررسی باتوجه به اینکه رشته کارشناسی بنده علوم سیاسی میباشد/نمرات عالی/اعتمادبنفس عالی/شادوشاکر/ دکتری دولتی پذیرفته شدم/اما با تاسف بنده نیروی مازادم /گفتم که نتیجه بگیریم آموزش و پرورش غنی از نیروهای متخصص میباشد ولی تدبیرو برنامه هرگزززز./ متشکرم که انتقادپذیرید

  6. نوريه:

    سلام.
    با توجه به اینکه بسیارى از اساتید دانشگاه فرهنگیان داراى مدرک کارشناسى ارشد و خارج از سازمان آموزش و پرورش هستند، آیا بهتر نیست از فرهنگیانى که مدرک دکترا دارند و یا دانشجویان دکترا هستند استفاده شود؟
    این حق طبیعى فرهنگیان تحصیل کرده ست. مگر نه اینکه مسئولین به دنبال ارائه راهکار براى ارتقاء فرهنگیان هستند!این یکى از راهها براى فرهنگیان تحصیلکرده در مقطع دکترا!
    بنده هم با ١٧سال سابقه رسمى در آموزش و پرورش،دانشجوى دکتراى روانشناسى هستم. امیدوارم مسئولین اظهارنظرهاى دوستان رو مطالعه کنند و در جهت جذب فرهنگیان دکترا، در دانشگاه فرهنگیان از هیچ کوششى دریغ نکنند.

  7. نگار:

    سلام خدمت تمامی همکاران محترم. به نظر من هم آموزش و پرورش باید از نیروهای خودش که مدارک کارشناسی ارشد رشته های خاص (منظورم رشته خود من هست که الان برای دکتری فقط ۱۰ نفر برمیدارند اونم با هفت خان رستم،حتی ارشد این رشته هم خیلی کمه در ایران)و دکتری دارند استفاده نماید،علاوه بر همه این ها سابقه خانوادگی و تجربیات پیشین (مثلا بازنشسته بودن پدر و مادر در آموزش و پرورش و مد نظر قرار گیرد)به هر حال آن ها هم عمری در آموزش و پرورش مو سفید کرده اند فارغ التحصیل شدن خود فرد در دانشگاه تربیت معلم هم بسیار فاکتور مناسبی هست مسلما هم چین کسانی خیلی خیلی به درد دانشگاه فرهنگیان و جو خاص و زیبا و دوست داشتنی آن می خورند.

  8. شهلا:

    به نظر من از دبیران با سابقه دانشجوی دکتری شاغل در آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان استفاده کنید که با بدنه این سیستم کاملا آشنایی دارند

  9. علی:

    دوستان باید با شیم تا صدامون برسه ب گوش مسیولین
    با ی گروه تو شبکه های اجتماعی ب هم متصل شیم

  10. امیرعلی رحیمی:

    مسولین عزیز دانشگاه فرهنگیان بایستی جهت تکمیل کادر هیت علمی از بدنه واجد شرایط خودش(اموزش و پرورش)استفاده کند. در اولویت اول از میان فرهنگیان با مدرک دکتری سپس دانشجویان دکتری وبعد دارندگان مدرک ارشد.

  11. مریم بایی لاشکی:

    با سلام ، دبیر رسمی آموزش و پرورش با ۱۹ سال سابقه خدمت هستم سال مدرک دکتری جغرافیای سیاسی را اخذ نمودم از آن زمان تاکنون علیرغم مراجعات مکرر به مراکز تربیت معلم جهت همکاری با دانشگاه بعنوان هیات علمی و حتی بعنوان کادر اداری ، اما نتیجه ای نگرفتم ، با وجود اعضا هیات علمی با مدرک ارشد ما حتی بعنوان کادر اداری هم پذیرش نمیشویم ، لطفا راهنمایی بفرمایید تا بعد از اینهمه زحمت برای ادامه تحصیل آنهم با معدل بالا ،از این بلاتکلیفی در بیاییم ممنون /۵/۲۴

  12. سوسن دلسوز:

    به نام خدابا سلام واحترام /دبیر رسمی با ۲۱ سال سابقه خدمت در آموزش وپرورش و دکترای جغرافیا در دانشکاه اصفهان می باشم و متقاضی همکاری با دانشگاه فرهنگیان .لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون ۳۱/۲/۹۴

  13. محمد قاسم زرده بانی:

    داننشجوی دکترای رشته ریاضیات. محض (جبر)ازادمشهد میباشم که دبیر اموزش پرورش هم هستم
    با تجربه آموزشی. ۳۴ ساله
    از دانشگاه فرهنگیان خواهان جذب در هیات. علمی هستم

  14. سعید جهاندوست:

    با سلام
    باید از فرهنگیان دارای مدرک ارشد و یا بالاتر که از دانشگاه های معتبر مدرک گرفته اند. برای جذب پذیرش صورت بگیرد

  15. طبا ظبایی:

    سلام. باتوجه به این که تعداد زیادی از همکاران فرهنگی دارای مدرک دکترا ویا دانشجوی دکترا هستند. ومهمتر این که دکترا در آموزش وپرورش خیلی تعریف نشده است. وحقوق دکترا حتی از کارشناس ادارات دیگر کمتر است.بهتر نیست از این فزصت به دست آمده به نفع آن ها استفاده کنیم وفراخوان را برای این دسته از معلمان بدهیم ویا این که برای این گروه در صورت متقاضی بودن امتیاز خاصی را در نظر بگیریم.

  16. یوسف وند:

    سلام به نظرم نیازی به فراخوان هیات علمی ندارید همین معلمان با مدرک دکتری که از دانشگاه های دولتی و معتبر فارغ التحصیل شده اند را به عنوان استاد در دانشگاه فرهنگیان به کار بگیرید

  17. رحیمی:

    معلمینی که علاوه بر امر پر مشغله تدریس به تحصیل نیز پرداخته اند و در هردو زمینه موفق بوده اند قطعا صلاحیت و قابلیت بالایی برای هیات علمی این وزارت خانه دارند.

  18. هما:

    با سلام
    به نظر من باید از معلمین دانشجو ویا فارغ التحصیل دوره دکتری برای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استفاده شود وبدین ترتیب به فرهنگیان بها داده شود

  19. کاظمی:

    اینجانب دانشجوی سال ۳ دکتری روانشناسی یک دانشگاه معتبر دولتی با شرایط نخبگی و مشاور آموزش و پرورش هستم. سوابق متعدد تدریس در مقطع ارشد دارم با ارزیابی عالی از دانشگاههای دولتی و آزاد. با این حال در آموزش و پرورش هنوز در روستا رفت و آمد دارم. به نظر می رسد آموزش و پرورش بتواند از توانمندی نیروهایش به نحو بهتری استفاده کند.

  20. حسین محمدصالحی دارانی:

    نیاز به فراخوان ندارد معلمان دارای مدرک دکترایرا جذب هیات علمی کنید و کارهای پرهزینه و پردردسر جذب را کنار گذارید ونگذارید حقوق فرهنگیان توسط افرادخارج از این مجموعه در دولت تدبیر و امید ضایع شود

  21. علیرضا قیصری:

    دانشگاه فرهنگیان بایستی برای هیات علمی خود از معلمینی که دارای مدرک ارشد و دکتری هستند استفاده کند

  22. سلیمان:

    دانشگاه فرهنگیان باید به تمام معلمان اموزش پرورش که دارای مدرک دکتراهستند ارج نهد واز ایشان باید برای جذب هیت علمی استفاده کند.

  23. محمد:

    چرا ازمعلمینی با سابقه که درمقطع دکتری درس میخوانند استفاده نمیکنید آیا کسی که خودش سالها در آموزش و پرورش بوده بهتر است یا کسی که اصلا از مشکلات آموزش وپرورش خبر ندارد

  24. ريحانه:

    ما تهداد دکتری و دانشجویان دکتری را در آموزش پرورش کم داریم بهتره از کارشناسان ارشد رسمی سازمان استفاده شود برا جذب هیات علمی

  25. ريحانه:

    بنظر من باید از کارشناسان ارشد رشته های مرتبط آموزش و پرورش رسمی و دارای ۱۵ سال سابقه کار نیز برا هیات علمی استفاده شود جامعه شناسی – علوم تربیتی – روانشناسی برا رشته های انسانی

  26. شهره:

    با سلام از بین معلمان با سابقه ومتعهدودانشجوی دکترا برای دانشگاه فرهنگیان استفاده کنید برای جدب هیت علمی لطفااز تجربه معلمان باسابقه بهره بگیرید.

  27. علی:

    دانشجویان دکتری شاغل در آموزش و پرورش را جذب نمایند

  28. شیرزاد نعیمی:

    با سلام
    به نظر من بایستی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه های دولتی که برخاسته وتحصیل کرده مراکز تربیت معلم می باشندوهم اکنون در آموزش وپرورش هستند بعنوان مدرس استفاده شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.