فراخوان جشنواره عکس ˝آخرین برگ درخت˝ انتشار یافت

۲۸ آبان ،

فراخوان جشنواره عکس ˝آخرین برگ درخت˝ با هدف ثبت تصاویری از جلوه‌های بسیارزیبای پاییز در دو بخش ˝مستند˝ و ˝خلاقه˝ انتشار یافت.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین؛ جشنواره های تخصصی عکس، وابسته به شرکت فرهنگ فیلم تهران، در جهتی اهداف فرهنگی و هنری خود قصد برگزاری جشنواره عکس با عنوان “آخرین برگ درخت” با هدف ثبت تصاویری از جلوه های بسیارزیبای پاییز در دو بخش “مستند” و “خلاقه” را دارد.

خلاقیت در عکاسی در تمامی شاخه های آن از جمله مستندنگاری قابل اعمال است، اما منظور از خلاقه، مفهومی بودن عکس ها و بسنده ننمودن آنها به حضور درخت و برگ، بلکه برقراری ارتباطی مفهومی با این موضوعیت است.

حضور در این جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج قطعه عکس به صورت رنگی یا سیاه و سفید با کیفیت ۳۰۰dpi و فرمت JPG را تا تاریخ ۱۵آذرماه سال جاری همراه با نام و نام خانوادگی نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک akherinbarg@gmail.com ارسال نمایند.

دبیرخانه جشنواره، ارسال کننده اثر را مالک اثر می شناسد در صورت اثبات خلاف این امر مسئولیتی متوجه برگزارکننده نیست.

در بخش مستند، عکس‌ها باید مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید.

دبیرخانه جشنواره اجازه خواهد داشت آثار پذیرفته شده را جهت امور نمایشگاهی، تبلیغاتی، فروش، خیریه و انتشار یافتناتی با رعایت حقوق معنوی مالک اثر (نام عکاس) استفاده کند.

هزینه شرکت در جشنواره برای هر نفر ۱۰هزار تومان است که باید به یکی از شماره حساب های ۰۱۰۶۴۵۶۴۰۷۰۰۸ بانک ملی، ۲۰۱۸۱۰۳۶۷۸۵۴۱ بانک پاسارگاد و یا ۸۰۱۸۱۰۱۲۵۸۴۵۹۱ بانک سامان بنام شرکت فرهنگ فیلم تهران واریز شود.

انتخاب و داوری عکسها ۲۵ آذر ماه و برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز نیز دی ماه ۹۱ خواهد بود.

 به نفرات اول تا سوم برگزیده شده در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سعید دستوری، مهدی نصرتی و امیر امیری به عنوان داوران جشنواره عکس ” آخرین برگ درخت ” معرفی شده اند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.farhangfilm.ir و یا با شماره های ۸۸۶۶۵۵۲۵-۸۸۶۶۵۵۲۶ تماس حاصل نمایند.
این شرکت پیش از این پنج نمایشگاه گروهی عکس را با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند عکاس در نگارخانه ایوان برپا کرده بود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.