فراخوان جشنواره “کتاب و رسانه برتر” هفته آینده اعلام می شود

با اعلام فراخوان جشنواره “کتاب و رسانه برتر” در هفته آینده خبرنگاران می توانند آثار خود را در حوزه کتاب به سایت جشنواره ارسال نمایند.

مهدی جعفری، دبیر یازدهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره گفت: یازدهمین جشنواره “کتاب و رسانه برتر” هم زمان با برگزاری بیستمین دوره هفته کتاب برگزار می شود و آثار ارسالی مانند سال گذشته در ۶ بخش خبر، گزارش، گفتگو و مصاحبه، یاد داشت و مقاله، عکس و معرفی کتاب است.
 وی ادامه داد: سال گذشته شهرستان ها استقبال خوبی از جشنواره کتاب و رسانه برتر داشتند و دلیل آن اطلاع رسانی خوب است، که امسال هم انتظار می رود،‌ به خوبی سال گذشته استقبال شود.
جعفری گفت: فراخوان جشنواره کتاب و رسانه برتر در اواخر هفته آینده به طور رسمی اعلام می شود،‌ که امسال علاوه بر بخش مکتوب و الکترونیک، بخش دیداری و شنیداری را داریم که خبرنگاران باید ۳ تا از آثارشان را که در صدا و سیما جمهوری اسلامی  منتشر شده، در حلقه های DVD  بفرستند البته در بخش خبر تعداد آثار ارسالی ۵ عدد می باشد و ما بعد از داوری،‌ برگزیدگان را اعلام خواهیم کرد.
وی در خصوص هدف جشنواره “کتاب و رسانه تبریز” اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ترغیب خبرنگاران به حوزه کتاب و تشویق خبرنگاران حوزه کتاب است و در واقع هدف اصلی دیده شدن فعالیت خبرنگاران حوزه کتاب است و به طور قطع حضور پر رنگ خبرنگاران به پربار تر شدن جشنواره “کتاب و رسانه برتر” می افزاید.
دبیر یازدهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر گفت: از خبرنگاران درخواست داریم آثار و فعالیتشان در حوزه کتاب را که در بازه زمانی شهریور سال ۹۰ تا شهریور امسال در رسانه های رسمی و خبرگزاری ها و مطبوعات منتشر شده است را به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.
جعفری ادامه داد: امسال نیز در جشنواره کتاب و رسانه برتر بخش ویژه معرفی فعال ترین رسانه در هفته کتاب را خواهیم داشت که رسانه ها و خبرگزاری ها رصد می شوند و در بین آن ها فعال ترین رسانه در هفته کتاب را انتخاب و معرفی می کنیم.
وی تصریح کرد: جشنواره “کتاب و رسانه برتر” همه ساله به عنوان مراسم پایانی هفته کتاب برگزار می شود.
لازم به ذکر است، در حال حاضر نسخه آزمایشی سایت بالا آمده و بعد از اعلان فراخوان رسمی سایت جشنواره کار خود را به صورت رسمی آغاز می کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.