فراخوان دریافت مقاله با موضوعات مختلف حوزه ادبیات نمایشی

۲۱فروردین۱۳،

بنیاد ادبیات‌نمایشی /

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و مدیرعامل بنیاد ادبیات نمایشی ایران اعلام کرد: این بنیاد، آمادگی دریافت مقالات مربوط به ادبیات نمایشی را جهت بررسی و قرار دادن در پایگاه اینترنتی بنیاد ادبیات نمایشی را دارد.

به گزارش هنر آنلاین،دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و مدیرعامل بنیاد ادبیات نمایشی ایران اعلام کرد: این بنیاد، آمادگی دریافت مقالات مربوط به ادبیات نمایشی را جهت بررسی و قرار دادن در پایگاه اینترنتی بنیاد ادبیات نمایشی را دارد.

علی ایزدی اعلام کرد: مقالات دریافتی پس از بررسی توسط شورای علمی بنیاد ادبیات نمایشی ایران، که متشکل از استادان و هنرمندان برجست عرصه هنرهای نمایشی می باشند؛ در صورتی که از کیفیت لازم برخوردار باشند با لحاظ اولویت در پایگاه اینترنتی این بنیاد به نشانی www.adabiatnamayeshi.ir و با نام نویسندگان معرفی و در دسترس علاقمندان قرار خواهدگرفت و از این طریق زمینه و امکان نقد و نظر بیشتر ایجاد خواهد شد.

ایزدی ابراز امیدواری کرد چنانچه صاحبنظران، استادان و پژوهشگران به شکل فعال¬تری وارد این عرصه شوند و به اعتلای نظری و عملی حوزه¬ی ادبیات نمایشی، به عنوان زیربنای هنر نمایش کشور بپردازند کمک شایانی در پیشرفت جدی آن خواهند داشت و بخش مهمی از خلع ها و مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

علی ایزدی در همین راستا اعلام کرد: بنیاد اذبیات نمایشی ایران از تلاش نویسندگان مقالات حمایت معنوی و مادی به عمل می آورد.

راههای ارتباطی با بنیاد ادبیات نمایشی ایران:
پست الکترونیک: adabiatnamayeshi@gmail.com و تلفن¬های: ۶۶۷۴۷۹۶۹ و ۶۶۷۴۷۹۷۶
آدرس پستی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، خیابان هنری کربن، پلاک ۱۸، طبقه ۲، کد پستی: ۱۱۳۳۷۳۴۹۱۳-بنیاد ادبیات نمایشی ایران

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.