فراخوان دفتر طرح استقرار گروه های نمایشی انتشار یافت

اسفند ۱۴۰۲

فراخوان دفتر طرح استقرار گروه های نمایشی سراسر کشور به منظور ساماندهی و فعالیت مطلوب گروهها و صدور مجوز مورد نظر با سطح بندی(الف،ب و ج) انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین، به اطلاع گروه های نمایشی که موفق به اخذ پروانه فعالیت نمایشی در سه سطح الف، ب و ج شده اند می رساند جهت خلق آثار نمایشی خود موارد ذیل را مد نظر قرار دهند.

با عنایت به اجرای طرح استقرار گروه های نمایشی سراسر کشور به منظور ساماندهی و فعالیت مطلوب گروه ها و صدور مجوز مورد نظر با سطح بندی(الف، ب و ج) از سوی اداره کل هنرهای نمایشی در سال جاری شایسته است موارد مشروحه را رعایت فرمایند.

۱- متون تولید شده جهت برنامه ریزی مطلوب و اولویت بندی اجرا تا پایان شهریور ماه سال جاری به اداره کل هنرهای نمایشی ارسال گردند.

۲- جهت برخورداری از حمایت اعلام شده در دستور العمل تازه صدور پروانه فعالیت، گروه های سطح الف و ب باید نمایشنامه های تولید شده توسط نمایشنامه نویس گروه را معرفی کنند.

۳- در صورت احراز تخلف از سوی گروه در خصوص نمایشنامه ارسالی از قبیل جابجایی عناوین نمایش، اسامی اشخاص و نویسندگان ضمن لغو پروانه فعالیت، ادره کل هنرهای نمایشی هیچگونه مسئولیتی در قبال پرداخت تعهد ایجاد شده ندارد.

۴- تولید آثار با رویکرد بومی،ایرانی و اسلامی از الویت ویژه ای برخوردار است

۵- ارایه تاییدیه شورای ارزشیابی و نظارت استان به همراه متن ارسالی ضروری است.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.