فراخوان صدور کارت خبرنگاران و تصویربرداران مراسم ۱۴ خرداد

۲۴اردیبهشت،

کمیته خبری و روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی‌(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کارت خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران داخلی و خارجی به منظور شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط این کمیته صادر خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بر اساس اطلاعیه کمیته خبری و روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی‌(ره)، تنها اشخاصی که کارت ورود به مراسم روز ۱۴ خرداد را از این کمیته دریافت کرده باشند اجازه حضور و تهیه گزارش خبری و تصویری از این مراسم ملی را خواهند داشت.

خبرنگاران داخلی و خارجی از بیست و هشتم اردیبهشت تا یکم خردادماه فرصت دارند،‌ مدارک مورد نیاز را به کمیته خبری و روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی‌(ره) تحویل دهند.

معرفی‌نامه معتبر، دو قطعه عکس و ‌تصویر کارت ملی، مدارکی می باشند که از سوی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران باید به این ستاد تحویل داده شود.

کمیته خبری و روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) اعلام آمادگی می‌کند که امکانات و خدمات لازم برای سایر خبرنگارانی که علاقه‌مند به تهیه گزارش‌های مردمی از مراسم‌های مختلف ایام بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) می باشند، ‌ارائه دهند.

آدرس: تهران خیابان شهید دکتر باهنر‌، خیابان یاسر، کوچه شهید حسنی کیا‌، پلاک ۶۳ ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.