فراخوان مجدد شرکت خودروسازی “تویوتا”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت خودروسازی “تویوتا” بزرگترین شرکت خودروسازی جهان دو مدل از خودروهای این شرکت را برای بار دوم به دلیل نقص سیستم تعلیق فراخوانده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از بی‌بی‌سی، شرکت خودروسازی “تویوتا” به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی جهان ۷۸۰ هزار و ۵۸۴ خودرو را برای بار دوم به منظور رسیدگی به نقص سیستم تعلیق فراخوانده است.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، ناظر امنیتی آمریکا بیان کرد: این مشکل می‌تواند منجر به از دست دادنکنترل خودرو و افزایش خطر تصادف شود.

تویوتا برای اولین بار این خودروها را در ماه اوت سال قبل فراخواند. مدل RAV4 که نام آن در این فراخوان ذکر شده بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۱ و خودروهای “لکسوسنیز بین اکتبر ۲۰۰۵و سپتامبر ۲۰۱۰ تولید شده است.

بر این اساس، فراخوان بعضی دیگر از خودروهای شرکت تویوتا نیز در رابطه با بروز نقص فنی در سیستم مبدل قدرت در حدود ۲۰۰ هزار خودروی دوگانه سوز تولیدی این شرکت صورت گرفته است .

این در حالیست که، تویوتا در سال ۲۰۰۹ و سال ۲۰۱۰، بیش از ۱۰ میلیون خودرو را به دلیل نقص افزایش ناخواسته سرعت و ۷٫۴۳ میلیون خودرو را به دلیل نقص نشت آب باران در کلیدهای بالابر پنجره خودرو و احتمال آتش‌سوزی فرا خوانده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.