فراخوان مسابقه ادبی و کاریکاتور با موضوع انار

فراخوان مسابقه ادبی و کاریکاتور با موضوع انار

جام جم آنلاین: فرهنگسرای اشراق همزمان با برگزاری ششمین جشنواره انار یاقوت بهشت ، مسابقه ادبی و کاریکاتور با موضوع انار را برگزار می کند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اشراق، شرکت کنندگان در بخش مسابقه ادبی می توانند در دو قالب شعر طنز شامل غزل و رباعی و داستانک حداکثر ۱۰۰ کلمه دراین مسابقه شرکت کنند.

به نفرات اول تا سوم دیپلم افتخار، تندیس انار و به ترتیب یک سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی اهدا می شود و آثار ارسالی نیز در کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

در بخش کاریکاتور نیز تعداد آثار ارسالی و تکنیک اجرا آزاد است و به نفرات اول تا سوم دیپلم افتخار، تندیس انار و به ترتیب مبلغ ۱۰میلیون، هفت میلیون و سه میلیون ریال اهدا می شود و همچنین آثار راه یافته در کتاب جشنواره چاپ خواهد شود.

مهلت تحویل آثار تا تاریخ ۳۰ شهریور است و پس از داوری و انتخاب آثار در تاریخ پنجم مهرماه، در تاریخ ۲۶ مهرماه نیز نمایشگاهی از آثار ارسالی همزمان با برگزاری ششمین جشنواره انار برپا می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه شرکت در این مسابقه می توانند به نشانی اینترنتی eshragh.farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۷۷۳۲۴۹۰۱ تماس بگیرند.              


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.