فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها

جام جم آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول شهریور ماه سال جاری می باشند را فراخواند.

 به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین از پایگاه پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام داشت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل‌ دوره‌های کاردانی ، کارشناسی ‌و بالاتر و همچنین ‌مشمولان فارغ التحصیل ‌گروه پزشکی سراسر کشور‌ که برگ آماده به خدمت ‌از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ اول شهریور ماه سال دریافت داشته‌اند می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ شده، حضور پیدا نمایند.

آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام وبر اساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمایند.

همچنین تاکید می شود: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود و درضمن مشمولان اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح وسایر مدارک موردنیاز ازجمله شناسنامه، کارت ملی، و….) را درهنگام مراجعه واعزام به خدمت به همراه داشته باشند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.