فراخوان مقاله سپاه خوی با محوریت نقش و شخصیت حضرت معصومه و تربیت دختران

خبرگزاری آریا – پایگاه خدیجه حوزه کوثر سپاه خوی، در آستانه فرارسیدن میلاد دخت موسی‌بن جعفر (ع) بانوی علم و حجاب، حضرت معصومه(س) اقدام به فراخوانی مقاله با محوریت نقش و شخصیت این حضرت و تربیت دختران نموده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فرمانده پایگاه خدیجه مکرمه(س)، گفت : به منظور پاسداشت مقام اسوه حیا و علم بانوی مسلمان و شناسایی ایشان به قشر دختران ایرانی و جهانی، همایش بانوی کرامت، همزمان با میلاد بانوی بزرگ کرامت، برگزار می گردد.
خواهر پاسدار معصومه حاج آقا رضالو، در رابطه با شرکت علاقمندان در ارسال مقالات به این همایش خاطر نشان کرد: مقالات ارسالی باید دارای طرح موضوع، بحث و بررسی موضوع، چکیده، منبع و ماخذ باشد و به صورت فایل pdfو در محیط word2000 همراه با مشحصات نویسنده، شامل نام و نام خانوادگی مدرک تحصیلی و شماره تماس باشد.
لازم به ذکر است که مقالات ارسالی به هیچ عنوان نباید در دیگر همایشها و مقالات ارائه شده باشد. وی در آخر اذعان داشت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت: www.banooyehkeramat.blogfa.com و Email:nbanooyehkeramat@yahoo.com مراجعه و یا با شماره تلفن های ۲۲۳۹۲۲۲-۲۲۳۹۷۶۷-۲۴۵۲۶۶۶۱ و ۰۹۳۸۶۷۴۴۰۳۷ تماس حاصل نمایند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.