فراخوان ورک شاپ طراحی پوستر برج میلاد با موضوع: تهرانِ من انتشار یافت

۲۸ام بهمن ،

فراخوان ورکشاپ یک روزه طراحی پوستر برج میلاد با موضوع تهران من از سوی جشنواره گرافیک و پوستر سازی شمسه انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛جشنواره‌ گرافیک و پوسترسازی شمسه در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری تهران کوشیده است جریان‌های داخل اجتماعی نویی را بسازد که از طریق آن میان گروه‌های متفاوت شهری دربارهٔ‌ شهر و راه و روش‌های زندگی در آن دیدگاه‌هایی شکل بگیرد.

جشنواره‌ گرافیک و پوسترسازی شمسه نسبت به تعامل میان دیدگاه‌های مدیریت شهری و شهروندان برای یافتن درک مشترک و ایجاد وظایف نو با کمک ابزار گرافیک و با حضور گروه بزرگی از طراحان حرفه‌ای برای ایده پردازی و خلق پوستر کوشیده است.

دراین فراخوان ازاساتید و طراحان گرافیک دعوت شده تا در ورکشاپ برج میلاد با موضوع “تهران من” که در روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت نه تا ۱۶برگزار می گردد، شرکت کنند.

طاهره محبی تابان به همراه ایمان آل مظفر و مهدی محمدی سرپرستی و هدایت کارگاه را عهده دار خواهند بود و دبیری جشنواره نیز برعهده بهرام کلهرنیا است.

علاقمندان برای ثبت نام در ورک شاپ، شماره تماس و ایمیل خود را به آدرس‌های: kalhornia@yahoo.com / siavash_yag@yahoo.com ارسال نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۳۴۰۲۳۲۶ و ۰۹۳۶۷۹۴۸۱۱۱ جهت ثبت نام تماس بگیرند.

ثبت نام به سبب محدودیت تعداد شرکت کنندگان انجام می گردد و طراحان باید تجربه‌ی پوستر سازی داشته باشند.ورک شاپ به صورت رایگان است.

انتهای پیام/
۳۱/۳۲
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.