فرار سارقان با واگذاری صدها هزار یورو در مسیر

۱۴اردیبهشت،

به نقل از سی ان ان، با رها کردن این گاوصندوق در مسیر سبب پخش شدن صدها هزار یورو پول نقد در مسیر راه خود شدند اقدامی که سبب شد بسیاری از ساکنان محل به سمت اسکناس ها یورش ببرند و تا قبل از رسیدن پلیس بخشی از آنها را با خود ببرند.

به گزارش این خبرگزاری شهردار این بخش با بیان اینکه سارقان با هدف متوقف کردن پلیس اقدام به پخش این پولها در جاده کرده گفت: بخش بسیاری از این پول در یک مسافت یکصد متری ریخته و ناپدید شده است.

شهرداری زگلم از کسانی که این اسکناس ها را جمع آوری کرده بودند خواست تا آن را در داخل صندوق پستی شهرداری بیاندازند که این اقدام سبب دزدیده شدن چند صندوق پست شد اما با این وجود تاکنون ۶۲ هزار یورو از مبالغ جمع آوری شده توسط مردم به این شرکت تجاری بازگردانده شده است همین حدود ۴۵۰ هزار یورو نیز در همان ساعت اولیه توسط پلیس جمع آوری شد.

به گفته یکی از ساکنان این منطقه به نقل از این خبرگزاری بسیاری از مردم به شوخی می گویند که اگر آنها هم در آن موقع آنجا می بودند تا اندازه ای که می توانستند پول جمع می کردند فکر می کنم من هم اگر آنجا بودم همین کار را می کردم شاید هر فرد دیگری هم بود همین کار را می کرد.

همچنین جستجوهای پلیس برای یافتن این سارقین در بلژیک همچنان ادامه دارد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.