فراکسیون زنان مجلس در بیانیه ای خواستار اقدام فوری سازمان ملل برای نجات مسلمانان میانمار شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی؛ در بیانیه فراکسیون زنان مجلس در محکومیت کشتار مسلمان میانمار آمده است: این روزها بار دیگر شاهد اقدامات غیرانسانی و خارج از قواعد حقوق بشری بر علیه جمع دیگری از مردم مسلمان در کشور میانمار هستیم.

این بیانیه می افزاید: این اقدام فجیع در حالی صورت می‌پذیرد که ادعای دفاع از حقوق بشر کشورهای غربی گوش جهان را پر کرده و آنان در قبال این جنایت سکوت نکبت بار و سرشار از بی‌عدالتی را اختیار کرده‌اند و قتل عام هزار مرد و زن و کودک و کهنسال را با خاموشی نظارت می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: کشتار مسلمانان میانمار سند دیگری را در مورد ادعای دروغین حمایت از انسانها و دفاع از حقوق بشر به جهانیان عرضه داشت تا مشخص گردد این شعارها تنها در جهت تأمین منافع و امیال زشت کشورهای به اصطلاح متمدن و مترقی سرداده می‌شود و در مقام عمل با هیچ واکنشی مواجه نخواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت بشری در کشتار مسلمانان مظلوم میانمار خواهان اقدام فوری سازمان ملل متحد و سازمان همکاری های اسلامی اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی در خصوص این فاجعه انسانی می‌‌‌باشیم.

سیام/۹۱۲۱ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۰۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.