فرامرز ظلی: هواداران استقلال صبور باشند

۲۱فروردین۱۳،

 فرامرز ظلی گفت: ما همه معنای زندگی را می دانیم. امروز با وجود پیشرفت در همه زمینه ها زندگی را هم خوب می توانیم بشناسیم و معنا کنیم. فوتبال هم یک زندگی است که معنای خاص خودش را دارد. فوتبال یک تسلسل و ادامه از همین زندگی است. تا زمانی که زندگی وجود دارد فوتبال هم هست. ما در حال زندگی می کنیم  و باید عقایدمان هم بر اساس زندگی کنونی و حال باشد.

به گزارشممتازنیوز، وی ادامه داد: استقلال باشگاهی بزرگ و پرافتخار است که در حال حاضر هم با مدیری باشرافت و باصداقت به نام دکتر فتح الله زاده به زندگی خود ادامه داده است. این باشگاه مشکلات خاص خود و بسیار دارد که تاکنون نیز با درایت و کاردانی مدیریت باشگاه این مشکلات پشت سر گذاشته شده و به خوبی اداره می شود.

پیشکسوت استقلال همچنین عنوان کرد: تیم استقلال مشکلات زیادی دارد اما با وجود این مشکلات توانست حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا داشته است که نباید بگذاریم شکست مقابل الهلال چیزی از ارزش های استقلال کم کند. در دنیای فوتبال هیچ تضمینی برای پیروزی وجود ندارد. من هم مثل تمام هواداران این تیم را دوست دارم و می خواهم همیشه در اوج باشد اما هواداران باید صبور باشند. اندیشمندانه فکر کنند و منطقی تصمیم بگیرند.

ظلی در خاتمه افزود: هواداران سرمایه و از ارکان اصلی باشگاه استقلال می باشند اما باید در روزهای خوش و ناخوش همراه استقلال باشند. این درست نیست که با یک باخت اینطور با تیممان برخورد کنیم. می دانم که این نتیجه جبران می شود. باید امیدوارانه به زندگی نگاه کرد. بازی با الهلال تمام شد حالا باید به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشیم. زندگی گرمی دل های به هم پیوسته است، تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.