فرامنطقه‌ای شدن وظایف حوزه شهرسازی دفاتر خدمات الکترونیک شهر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

6-252.jpg

مدیرکل تدوین ضوابط ، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از فرامنطقه‌ای شدن همه وظایف حوزه شهرسازی و معماری در دفاتر خدمات الکترونیک خبر داد و گفت: به مناسبت عید قربان و از ششم آبان ماه شهروندان برای پیگیری پرونده های شهرسازی می‌توانند به دفاتر سطح شهر مراجعه نمایند.

به گزارش تفسیری سرویس«شهری» ایسنا، سید مجتبی طبقی با بیان این مطلب گفت: پیش از این دفاتر خدمات الکترونیک به صورت منطقه‌ای پاسخگوی درخواست‌های شهروندان بودند و هر شهروندی برای پیگیری پرونده خود باید به دفاتر موجود در منطقه خود مراجعه می‌کرد.

وی افزود: چندی پیش با اقداماتی که صورت گرفت در دفاتر خدمات الکترونیک این ظرفیت ایجاد شد تا استعلام‌ها و پایان کارهای آپارتمانی به صورت فرامنطقه‌ای انجام شود که این کار با استقبال شهروندان روبرو شد.

مدیر کل تدوین ضوابط، نظارت و صدورپروانه شهرداری تهران در ادامه اظهار نمود: در همین جهت با اقداماتی که انجام شد از ششم آبان ماه به مناسبت عید قربان همه وظایف در حوزه شهرسازی و معماری به صورت فرامنطقه ای در دفاتر خدمات الکترونیک انجام می گردد.

طبقی خاطرنشان نمود: این خدمات در حوزه صدور پروانه‌های ساختمانی و گواهی‌ها و همه خدماتی خواهد بود که شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری به دفاترخدمات الکترونیک مراجعه می‌کنند.

به گفته وی مالکان ساختمان‌ها برای پیگیری روند پرونده خود و یا هر موضوع دیگری در این حوزه میتوانند به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک در سطح شهر تهران مراجعه نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. saba:

    خیلی خوب است فقط خداکنه نظارت هم برای همه دفاتر و شهرداری قویتر شود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.